• درباره

📻 کتاب صوتی:

نوها و کهنه‌ها و خاطره‌ها ~ایرج‌آرمان

نوها و کهنه‌ها و خاطره‌ها

سرمایه داری ساحل امن و آسایشی را به نام رفاه برآمده از خرید و مصرف نشان می‌دهد که دروغ و توهمی بیش نیست، باید راه‌‌هایی برای استفاده بهینه از اشیا و کالاها جست. باید ارزش کالا را به آن بازگرداند. باید فرهنگ مصرف صحیح استفاده و دست به دست شدن کالایی را که هنوز عمرش باقی است، عادی و معمولی کرد. نباید از خریدن اشیای دست دوم خجل شد.

این مطلب را انتخاب کردم و خواندم چون دلمشغولی ده سال گدشته‌‌ی من است و هر چه در کارهای من می‌بینید زنده کردن و زندگی بخشیدن به همه آن چیزها و مفاهیمی است که به ناروا به مرگ و فراموشی سپرده می‌شوند. با همه آنچه جهان روزانه نمی‌خواهد و دلش را می‌زند و اسیر تبلیغات و با حرص و آز منفعت‌های پوشالی مدام مصرف می‌کند و دور می‌اندازد می‌شود چندین جهان آباد دیگر ساخت.

نوشته: ایرج آرمان/
باصدای: شهرزاد فتوحی، مجتبی میر‌سمیعی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “نوها و کهنه‌ها و خاطره‌ها ~ایرج‌آرمان” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت