• درباره

📻 کتاب صوتی:

داستان کاپیتان امریکا، هیرولیک5 ~روایی

قسمت پنجم از هیرولیک، داستان کاپیتان امریکا

استیو راجرز یا همون کاپیتان آمریکا متولد شد که جنگ جهانی رو تموم کنه ولی با تموم شدن جنگ تو دنیای واقعی، دنیای کاپیتان هم فروغش رو از دست داد و …

استیو راجرز یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت توسط جو سایمن و جک کربی خلق شده‌است؛ که برای نخستین بار در شمارهٔ 1 از مجموعه کامیک‌های کاپیتان آمریکا در مارس 1941 حضور پیدا کرد. تا سال 2007، 210 میلیون کپی از «کاپیتان آمریکا» در بیش از 75 کشور به فروش رفته‌است. این شخصیت فردی است به نام استیو راجرز که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بروی وی آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت وی را افزایش داده و در جنگ‌ها از وی استفاده کند. وی لباسی با نقش‌مایه پرچم ایالات متحده آمریکا بر تن دارد و به عنوان سلاح سپری در دست دارد که ضد گلوله است.

برگرفته از: کتاب داستان های کمیک /
کاری از کانال هیرولیک با همکاری فائقه تبریزی و بردیا برج /
طراح کاور: نسرین شمس /
با صدای: فائقه تبریزی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “داستان کاپیتان امریکا، هیرولیک5 ~روایی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت