• درباره

📻 کتاب صوتی:

خاطره کریسمسی ~ترومن‌کاپوتی

کتاب خاطره ی کریسمسی یا خاطره ای از کریسمس، مجموعه ای از سه داستان کوتاه نوشته ی ترومن کاپوتی است که نخستین بار در سال 1956 منتشر شد. داستان های این کتاب که رگه های خودزندگی نامه ای فراوانی دارند، در دهه ی 1930 میلادی می‌گذرند و دوره ای از زندگی پسری هفت ساله (راوی داستان)، و زنی با رفتارها و تعلقات کودکانه را روایت می‌کند. این زن، یکی از خویشاوندان راوی و بهترین دوست او است و این دو در کنار سایر اعضای فامیل، که افرادی خودرأی و کج خلق هستند، زندگی می‌کنند. این اثر تأثیرگذار و خیال انگیز به زندگی در مناطق روستایی، دوستی و لذت در کنار هم جمع شدن در زمان کریسمس می‌پردازد و علاوه بر این، با پرداختی شاعرانه و در عین حال گزنده از تنهایی و فقدان سخن می‌گوید.

در حال و هوای 《با اینا زمستونو سر می‌کنم》، ترومن کاپوتی یاد دوست نازنین‌‌اش را زنده می‌کند. بر پس‌زمینه‌ی عید سال‌ها پیش…

نوشته: ترومن کاپوتی
با صدای: –

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “خاطره کریسمسی ~ترومن‌کاپوتی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت