• درباره

📻 کتاب صوتی:

شوخی کوچولو ~آنتوان‌چخوف

داستان کوتاه شوخی کوچولو، معرفی چخوف دیگر کاری بیهوده است او را همه می‌شناسند و اکثر کتابدوستان با کتاب هایش آشنا هستند.
خلاصه ای از داستان: من اعتقادی به تناسخ ارواح ندارم ولی مرگ یا حتی صرف اشاره به ان کافی است تا مرا به ورطه یاس و افسردگی بیفکند مرگامری است محتوم و غیر قابل اجتناب که همه را شامل می‌شود ولی با تمام اوصاف ذات بشر فطرتا با فکر مرگ در تضاد است.
آنتوان پاولوویچ چِخوف‏ (29 ژانویه 1860 – 15 ژوئیه 1904) داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجسته ی روس است. او در زمان حیاتش بیش از 700 اثر ادبی آفرید. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس برمی‌شمارند و در زمینه ی نمایش‌نامه‌نویسی نیز آثار برجسته‌ای از خود به جا گذاشته‌است و وی را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش نامه‌نویس می‌دانند.
داستان کوتاه شوخی کوچولو در مورد دختر و پسریست که برای تعطیلات به محل سورتمه بازی می‌روند و دختر با اینکه در ابتدا بسیار می‌ترسد اما با ترفند پسر میل و اشتیاق خود را برای سورتمه سواری و غلبه بر ترس باز می‌یابد غافل از اینکه……

نویسنده آنتوان چخوف
مترجم سروژ استپانیان
با صدای: امیر اردلان داودی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “شوخی کوچولو ~آنتوان‌چخوف” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت