• درباره

📻 کتاب صوتی:

بزدل ~فئودور‌داستایوفسکی

مجموعه داستان «شبهای روشن»، اثر فئودور میخاییلوویچ داستایوسکی با ترجمه پرویز همپاتیان بروجنی است، این کتاب شش داستان با نام‌های «مردم فقیر»، «شبهای روشن»، «بزدل»، «صبور»، «یک اتفاق بسیار ناگوار» و «رویای یک مرد مضحک» را در خود جای داده است.

فئودور داستایوسکی، رمان‌نویس اهل روسیه است که جهان او را با نام «جنایت و مکافات» شاهکار ماندگار می‌شناسد. ویژگی منحصربفرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیت‌های داستان و به تصویر کشیدن مردمی عصیان زده، بیمار و روان‌پریش است.

داستایوسکی در سراسر داستان‌هایش از رنج انسان‌ها سخن می‌گوید، اما به شیوه‌ای دلنشین؛ گویی سخنان او همچون بارانی پر مهر و با صفا زنگ جهل و غم و اندوه را از دل انسان می‌شوید و افقی زیبا را در برابر چشمان او به نمایش می‌گذارد.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بزدل ~فئودور‌داستایوفسکی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت