• درباره

📻 کتاب صوتی:

بانو ناپدید می‌شود ~آلفرد‌هیچکاک

در این رمان دلهره آور اتفاقات در درون کوپه قطاری اتفاق می‌افتد که نجیب زادگانی در کنار زن مرموزی اوقات را به خوشی می‌گذرانند اما بیدارشدن زن و ادعای گم شدن همراهش آرامش قطار را به هم میریزد اما خواننده ائی قدیمی با زن بر خورد میکند که…
سر آلفرد جوزف هیچکاک (زاده 1899 میلادی – درگذشته 1980). کارگردانی انگلیسی که فعالیت عمده‌اش در آمریکا بود. هیچکاک بیشتر در زمینه فیلم‌های معمایی و دلهره‌آور فعالیت داشت.
او که در آلمان تحت تاثیر سبک هیجان‌نمایی (اکپرسیونیسم) قرار گرفته بود در انگلستان کارگردانی را آغاز نمود و از سال 1939 در آمریکا به فعالیت پرداخت.
هیچکاک طی شش دهه در ساخت بیش از پنجاه فیلم شرکت داشت (از فیلم‌های صامت تا فیلم‌های تکنی‌کالر) تا به امروز به عنوان سرشناس ترین و محبوب ترین کارگردان فیلم‌های سینمایی شناخته می‌شود. یکی از ویژگی های بارز فیلم های هیچکاک این است که خود او در همهٔ فیلم هایش در یک صحنه، حتی بسیار کوتاه به عنوان بازیگر حضور دارد.

با صدای: عباس شادروان، توران مهرزاد ، هادی کمالی مقدم ، مهدی گیاهی، سعیده فرضی، محمد رضاعلی، مهدی گیاهی، سعیده فرضی، ماندانا اصلانی، هرمز سیرتی، نسرین صداقت زاده، بهرام سروری نژاد، رویا فلاحی، صمد پل سنگی، امیرعباس توفیقی، حمید هدایتی، احمد ایرانی خواه، بهروز مسروری، میکائیل شهرستانی، ناهید مسلمی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بانو ناپدید می‌شود ~آلفرد‌هیچکاک” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت