• درباره

📻 کتاب صوتی:

لنس آرمسترانگ ~نمایشنامه

لنس آرمسترانگ، یک دوچرخه سوار شگفت انگیز و قهرمان بسیاری از مبتلایان به سرطان، اولین بار در سن 13 سالگی در یک تورنمنت دوچرخه سواری برنده شد و در 16 سالگی تبدیل به یک دوچرخه سوار حرفه ای شد.
در سال 1996، او برترین دوچرخه سوار در سطح جهان بود. در همان سال اتفاقی غم انگیز رخ داد: سرطان بیضه در آرمسترانگ تشخیص داده شد. امکان زنده ماندن او کمتر از 50 درصد در نظر گرفته می‌شد. لنس شروع به شیمی درمانی کرده و توانست بهبود یابد. سپس او بازگشتی شگفت انگیز به دنیای دوچرخه سواری داشت. او از سال 1999 تا 2005، به صورتی بی سابقه برای هفت بار متوالی برنده جام دور فرانسه شد. او پس از هفتمین قهرمانی دور فرانسه، از دوچرخه سواری حرفه ای خداحافظی کرد.

تجربه ابتلا به سرطان، آرمسترانگ را تبدیل به مدافع مبتلایان به این بیماری کرد. او چند ماه پس از آنکه بیماری سرطان در او تشخیص داده شد، بنیاد لنس آرمسترانگ را تاسیس کرد، که راهکارها و اطلاعات سودمندی را برای مبتلایان به سرطان فراهم می‌کند. این بنیاد در زمینه پیشگیری از سرطان، دستیابی به آزمایشهای این بیماری و مراقبت از بیماران و توسعه شرایط زندگی آنها فعالیت می‌کند. این بنیاد همچنین در زمینه های تحقیقاتی نیز سرمایه گذاری می‌کند.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “لنس آرمسترانگ ~نمایشنامه” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت