• درباره

📻 کتاب صوتی:

چال مورچه ~دوریس‌لسینگ

«چال مورچه» داستان بلند روابط دو کودک سیاه و سفید اثر دوریس لسینگ نویسنده معاصر انگلیسی است .

رمان «چال مورچه» با ترجمه ضیاء‌الدین ترابی ، اثر دوریس لسینگ که برنده جایزه نوبل ادبیات است.

بیشتر آثار لسینگ به روابط سیاه و سفید و تبیعض نژادی در آفریقا اختصاص دارد، لیسینگ نویسنده‌ای است که حدود سی سال از عمرش را در آفریقا و در میان سیاهپوستان این سرزمین گذرانده و از نزدیک با دردها، شادیها، زخمها و فریادهای آنان آشنا شده است. سه موضوع زنان، زندگی سیاه پوستان و تبعیض‌های اجتماعی و جنسیتی اساس داستان‌های او را تشکیل می‌دهد.

رمان بلند چال مورچه نیز مانند برخی دیگر از آثار او بر محور روابط دو کودک خردسال، یکی سیاه و یکی سفید و روابط این دو با جامعه ای که در آن رشد و نمو می‌کنند، می‌گذرد.

درباره نویسنده:
دوریس می‌لسینگ (به انگلیسی: Doris May Lessing) از پدر و مادر انگلیسی در سال 1919 در کرمانشاه، ایران زاده شد. او نویسنده‌ی صوفی و فمینیست انگلیسی و برنده جایزه ادبیات نوبل در سال 2007 میلادی بود. او یازدهمین زن برنده جایزه نوبل ادبیات و مسن‌ترین برنده این جایزه (هنگام دریافت) بود.

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “چال مورچه ~دوریس‌لسینگ” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت