• درباره

📻 کتاب صوتی:

مرگ آنرا تلخ مینوشد ~وجدی‌الکومی

کتاب ” مرگ آن را تلخ می‌نوشد” روایتی است از اوضاع اجتماعی سیاسی قبل از انقلاب مصر که در روایت داستانی در آمده است.وجدی الکومی نویسنده کتاب ” مرگ آن را تلخ می‌نوشد” تصویری از زندگی مردم مصر را به نمایش می‌گذارد و در آن به نوعی انقلاب مصر پیش‌بینی شده است
این اثر نویسنده جوان مصری را، کریم پور زبید به فارسی برگردانده است. مترجم به بهانه ترجمه این اثر گفته‌است: نویسندگان جوان مصری با زبانی ساده و معمولا روان کتاب می‌نویسند و من سعی کردم ترجمه آن را هم به گونه‌ای انجام بدهم که برای مخاطب ایرانی راحت باشد و بتواند با آن ارتباط برقرار کند.در این رمان؛ نویسنده ما را با خود به جزئیات کوچک می‌برد؛ جزئیاتی که در موج انقلاب به آن نمی‌پردازیم زیرا در برابر امواج بزرگ، کوچک قلمداد می‌شود.

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “مرگ آنرا تلخ مینوشد ~وجدی‌الکومی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت