• درباره

📻 کتاب صوتی:

یک داستان نفرت انگیز ~فئودور‌داستایوفسکی

اثر فئودور داستایوسکی ،
فئودور داستایوسکی از سال 1821 در مسکو به دنیا آمد و فقط در سال‌های پایانی زندگی از تنگ دستی رهایی یافت. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «برادران کارامازوف»، «تسخیرشدگان»، «ابله»، «قمارباز» و «یادداشتهای زیرزمینی » اشاره دارد.

یک داستان نفرت انگیز درباره ژنرالی اشرافی و جاه طلب، در دوره بروز تحولات اجتماعی در روسیه است، او با ادعای طرفداری از فرودستان، می‌کوشد خود را دوست آنان معرفی کند و از این رهگذر به موقعیت و مقام برسد. از قضای روزگار، به جشن عروسی کارمند فقیر خود راه پیدا می‌‌کند، اما برخلاف تصورات ذهنی‌اش، نه تنها در جلب دوستی آدم‌هایی که از طبقه او نیستند، توفیقی بدست نمی‌آورد، بلکه از رفتارش آشکار می‌شود که آنها را خوار می‌شمرد و لایق همنشینی با خود نمی‌داند و سلسله حوادثی که در جشن عروسی و پس از آن رخ می‌دهد، به او می‌فهماند که افکار و ادعاهای نوع دوستانه‌اش توهماتی خود فریبانه بیش نبوده است و…

با صدای: جمعی از گویندگان رادیو

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “یک داستان نفرت انگیز ~فئودور‌داستایوفسکی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت