• درباره

📻 کتاب صوتی:

بر لبه‌های زندگی ~کلود‌شنرب

این کتاب نخستین اثری است که از این نویسنده فرانسوی در ایران ترجمه و منتشر شده است. به گفته خراسانی، در آثار شنرب، نشانه‌هایی از جنگ، پوچی بعد از آن و نوستالژی ویرانگرانه‌ای را می‌توان درک کرد.
کلود شنرب، روزنامه‌نگار و منتقد نشریات و روزنامه‌های گوناگونی بوده است و در نمایش‌های مختلفی به ‌ایفای نقش پرداخته است. این نویسنده زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه کرد و دوران جنگ‌های جهانی را گذراند.
موضوع اصلی داستان‌های این نویسنده مسایل اجتماعی و روانشناختی است، در برخی داستان‌های شنرب، به جنگ اشاره شده و زندگی افرادی روایت می‌شود که بعد از جنگ باقی مانده‌اند و زندگی آن‌ها دستمایه نگارش داستان قرار گرفته است. بر لبه‌های زندگی، میان دنیای واقعی، اما نامتعارف و جهان خیالی و گاه، وهم‌انگیز در نوسان است.

رضا قربانی تهیه کننده، محسن حکیم معانی سردبیر، بهروز رضوی گوینده، محمدرضا گودرزی بازنویسی رادیویی، سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.
با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بر لبه‌های زندگی ~کلود‌شنرب” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت