اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین

اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین
اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین
اِما (به انگلیسی: Emma) نام رمانی از جین آستن است که دربارهٔ برداشت نادرست از دلباختگی نوشته شده‌است. این رمان نخست در دسامبر ۱۸۱۵ میلادی به چاپ رسید. مانند دیگر رمانهایش، آستن در این داستان هم به درگیری‌ها و دلبستگی‌های زنان در دوره جورجی انگلستان می‌پردازد. پیش از نوشتن داستان آستن نوشت «می‌خواهم قهرمان زنی بیاورم که هیچ‌کس جز از خودم خیلی دوستش نخواهد داشت». در نخستین بند داستان، کاراکتر نامی رمان را ، اینگونه معرفی می‌کند: «دوشیزه اِما وودهاوس دختری زیبا، باهوش و پولدار». البته اما شاید اندکی لوس باشد، خودش را در پیوند دادن زوجها خیلی دست بالا می‌گیرد، از پیامدهای سوسه دواندن در کارهای دیگران ناآگاه است و رفتار دیگران را نیز بد برداشت می‌کند. این داستان گونه‌ای از رمان تربیتی است.

رمان عاشقانه اِما Emma درباره‌ی دلبستگی‌های زنان انگلیسی قرن هجدهم و نشان‌دهنده‌ی سبک زندگی روستایی آن دوران است. اِما وودهاس، شخصیت اصلی کتاب است که با خوش قلبی تلاش می‌کند دلداده‌ها را به هم برساند. داستان با نگاهی به اوضاع و شرایط اجتماعی قرن نوزدهم، خیال‌پردازی‌های اما را شرح می‌دهد. اما که خود قصد ازدواج ندارد، همه‌ی اطرافیانش را درگیر روابط عاشقانه می‌انگارد تا بر اثر وقوع اتفاقاتی رفته رفته طرز فکرش تغییر می‌کند. اما را بسیاری شاهکار جین آستین، نویسنده‌ی کتاب می‌دانند و به عنوان هفتمین کتاب در فهرست 100 عنوان برترین رمان‌های انگلیسی‌زبان توسط «گاردین» انتخاب شده است.

با صدای: شاپرک شیرازی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – پخش آنلاین اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – تماشای رایگان اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – ویدیوی فیلم اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین نسخه بدون سانسور شده – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین با زیرنویس چسبیده – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین با دوبله فارسی اصلی – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین با کیفیت hd اچ دی – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین با کیفیت خوب – اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – فیلم اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین – نمایش خانگی – دیدن اما Emma – قسمت 14 ~جین آستین در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود