شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر

شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر
شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر

داستان چگونگی پناه گرفتن جرمی مرسر در یک کتابفروشی است و اتفاقات عجیب و غریبی که در پاریس برای وی می افتد. اتفاقاتی که در یکشنبه ای ملال آور اتفاق می افتد. جرمی مرسر که پیشتر خبرنگار بخش جنایی روزنامه ای در کانادا بوده است، تلاش می کند که ماجرای سفر خود به فرانسه و پاریس را به طور کامل و تا آنجا که توانسته است با سبکی واقعی و نزدیک به حقیقت تعریف کند.

/ نوشته: جرمی مرسر / ترجمه : پوپه میثاقی / با صدای: افرا
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – پخش آنلاین شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – تماشای رایگان شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – ویدیوی فیلم شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر نسخه بدون سانسور شده – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر با زیرنویس چسبیده – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر با دوبله فارسی اصلی – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر با کیفیت hd اچ دی – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر با کیفیت خوب – شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – فیلم شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر – نمایش خانگی – دیدن شکسپیر و شرکا – قسمت 10 ~جرمی‌مرسر در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود