شهاب جعفرنژاد

Shahab JafarNejhad

شهاب جعفرنژاد

 تخصص/مهارت:

تصویرگر، کارتونیسیت و کاریکاتوریست، انیماتور و سازنده کلیپ تبلیغاتی

 معرفی/ بیوگرافی:

شهاب جعفرنژاد (به انگلیسی: Shahab Jafar Nejhad) هنرمند ایرانی، متولد 1361 در تهران است.

آقای شهاب جعفرنژاد، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد. او از سال 1376 کارش را با فعالیت مطبوعاتی شروع کرد و با مجله ها ، روزنامه ها و سایت‌های متعددی همکاری کرده است و تاکنون سمت هایی چون: دبیرسرویس، طراح، مدیرهنری و عضو شورای سردبیری را دربسیاری از رسانه ها و روزنامه ها عهده داربوده است.

نقطه‌عطف کار شهاب جعفرنژاد، بسامدکاریکاتور چهره درکارهای او است .یکی ازاتفاقات عمده درکارش هم ، نمایشگاهی میدانی از کاریکاتورهای چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و ورزش ایران بود که سال 1397 به مناسبت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در محدوده شهرک غرب برپا کرد و در آن شخصیت‌های سینمایی و تلویزیون پرطرفدارایرانی را به صورت کاریکاتورهای قدی طراحی کرده بود و درمعرض بازدید عموم قرارداد و بسیاری ازهنرمندان هم ازآن بازدید و استقبال کردند.

جعفرنژاد به خاطرحضورمستمر و جدی اش درفضای کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی و فعالیت‌های گوناگون درعرصه‌های هنری همواره درکانون توجه است و اخیرا هم درجایزه سال استیکرنفر دوم شد وجایزه 10میلیون تومانی این مسابقه را دیافت کرد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
shahabjafarnejad

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت