عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو

عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو
عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو

داستانی فلسفی درباره ­ی معنی واقعیت و ماهیت زبان و رابطه­ ی زبان با اشیا. راوی داستان یه پسر 22 ساله است که در دنیایی تکراری گیر کرده و دنبال پیدا کردن معنی زندگی است.

با صدای: دنا فرهنگ
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – پخش آنلاین عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – تماشای رایگان عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – ویدیوی فیلم عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو نسخه بدون سانسور شده – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو با زیرنویس چسبیده – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو با دوبله فارسی اصلی – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو با کیفیت hd اچ دی – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو با کیفیت خوب – عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – فیلم عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو – نمایش خانگی – دیدن عشق دور از خانه ~ایتالو‌کالوینو در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود