لطفاً متفاوت باشید ~دانشی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

لطفاً متفاوت باشید ~دانشی

لطفاً متفاوت باشید ~دانشی
لطفاً متفاوت باشید ~دانشی
این کتاب تکنیک های زیبایی برای نیل به این مقصود ارایه می کند .

مسلماً همه ی شما افرادی را می شناسید که در جمع های خصوصی و یا گردهمایی های عمومی به طور ماهرانه ای مخاطبان را درگیر سخنان جذاب و شخصیت قدرتمند خود نموده و تحسین همگان را بر می انگیزند . این افراد از نیرویی بهره مند هستند که معمولاً از آن به “کایزما ” یاد می شود . بیشتر افراد از این قابلیت آنها در شگفت بوده آن را نتیجه ی یک استعداد ذاتی می دانند. اما واقعیت این است که کاریزما جزو توانایی های اکتسابی محسوب شده که به شرط داشتن اطلاعات درست و دقیق ، همانند دیگر توانایی ها قابل یادگیری و پرورش است .

نوشته: آلن و باربارا پیز / با صدای: مهدی حسین زاده
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “لطفاً متفاوت باشید ~دانشی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – پخش آنلاین لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – تماشای رایگان لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – ویدیوی فیلم لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی نسخه بدون سانسور شده – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی با زیرنویس چسبیده – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی با دوبله فارسی اصلی – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی با کیفیت hd اچ دی – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی با کیفیت خوب – لطفاً متفاوت باشید ~دانشی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع لطفاً متفاوت باشید ~دانشی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – فیلم لطفاً متفاوت باشید ~دانشی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس لطفاً متفاوت باشید ~دانشی – نمایش خانگی – دیدن لطفاً متفاوت باشید ~دانشی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود