حماسه گیلگمش ~روایی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

حماسه گیلگمش ~روایی

حماسه گیلگمش ~روایی
حماسه گیلگمش ~روایی
بخش اول داستان دربارهٔ گیلگمش، پادشاه اوروک، و انکیدو است، مردی وحشی که خدایان خلق کردند تا جلوی ستم کردن گیلگمش به مردم اوروک را بگیرد. پس از آنکه انکیدو به واسطه رابطه جنسی با یک روسپی متمدن می‌شود، به اوروک سفر می‌کند، در آنجا گیلگمش را به مصافی برای سنجش قدرت می‌طلبد. گیلگمش برنده ستیز است؛ با این وجود، دوست یکدیگر می‌شوند. آن دو سفری شش-روزه به جنگل سدر افسانه‌ای می‌کنند، نگاهبان جنگل، «هومبابای مخوف» را می‌کشند، و درخت سدر مقدس را قطع می‌کنند. ایزدبانو ایشتار «نر گاو آسمانی» را برای مجازات گیلگمش می‌فرستد، گیلگمش خواسته او را رد کرده‌است. گیلگمش و انکیدو نر گاو آسمانی را می‌کشند؛ خدایان پس از آن انکیدو را به مرگ محکوم می‌کنند و او را از بین می‌برند.

حماسهٔ گیلگامش یا حماسهٔ گیلگَمِش، کهن ترین داستان جهان است که بر روی لوح های گلی در بین النهرین کشف شده است. گیلگمش، پادشاه سومری، قصه شگفت انگیزی دارد که بعد از 5 هزار سال، هنوز هم جذاب و خواندنی است و شنونده را حیرت زده می کند. در ضمن گیلگمش، رازها و حقایق زیادی را درباره نحوه تفکر و باورهای ما، برملا می کند. از شنیدن این روایت لذت ببرید.

با صدای: علی بانگین
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “حماسه گیلگمش ~روایی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان حماسه گیلگمش ~روایی – پخش آنلاین حماسه گیلگمش ~روایی – تماشای رایگان حماسه گیلگمش ~روایی – ویدیوی فیلم حماسه گیلگمش ~روایی – حماسه گیلگمش ~روایی نسخه بدون سانسور شده – حماسه گیلگمش ~روایی با زیرنویس چسبیده – حماسه گیلگمش ~روایی با دوبله فارسی اصلی – حماسه گیلگمش ~روایی با کیفیت hd اچ دی – حماسه گیلگمش ~روایی با کیفیت خوب – حماسه گیلگمش ~روایی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع حماسه گیلگمش ~روایی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود حماسه گیلگمش ~روایی – فیلم حماسه گیلگمش ~روایی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن حماسه گیلگمش ~روایی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس حماسه گیلگمش ~روایی – نمایش خانگی – دیدن حماسه گیلگمش ~روایی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود