در گورستان ~آنتوان‌چخوف

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

در گورستان ~آنتوان‌چخوف

در گورستان ~آنتوان‌چخوف
در گورستان ~آنتوان‌چخوف

در گورستان داستانی است درباره بازماندگان و اشتباهاتی که انگار هنوز از دنیای مردگان به دنیای زندگان سرریز می‌شود. دوستان و محبان شما بعد از مرگ شما را فراموش می‌کنند اما شما در ذهن و اندیشۀ دشمنانتان و آنان که از شما نفرت داشتند هنوز به حیات خود ادامه می‌دهید و می‌توانید آنان را به دنبال خودتان بکشانید. در گورستان که قدم بزنید داستان‌‌های زیادی سر راهتان سبز می‌شود. گوش کنید.

نویسنده : آنتوان چخوف با صدای: محسن سعادت
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “در گورستان ~آنتوان‌چخوف” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان در گورستان ~آنتوان‌چخوف – پخش آنلاین در گورستان ~آنتوان‌چخوف – تماشای رایگان در گورستان ~آنتوان‌چخوف – ویدیوی فیلم در گورستان ~آنتوان‌چخوف – در گورستان ~آنتوان‌چخوف نسخه بدون سانسور شده – در گورستان ~آنتوان‌چخوف با زیرنویس چسبیده – در گورستان ~آنتوان‌چخوف با دوبله فارسی اصلی – در گورستان ~آنتوان‌چخوف با کیفیت hd اچ دی – در گورستان ~آنتوان‌چخوف با کیفیت خوب – در گورستان ~آنتوان‌چخوف کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع در گورستان ~آنتوان‌چخوف برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود در گورستان ~آنتوان‌چخوف – فیلم در گورستان ~آنتوان‌چخوف ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن در گورستان ~آنتوان‌چخوف – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس در گورستان ~آنتوان‌چخوف – نمایش خانگی – دیدن در گورستان ~آنتوان‌چخوف در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود