ژاکت ~جانت‌فریم

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

ژاکت ~جانت‌فریم

ژاکت ~جانت‌فریم
ژاکت ~جانت‌فریم

دوست داشتن گاهی نیرویی را در شما و در دیگری بیدار می‌کند. نیرویی ناشناخته که پیش از آن در تاریکی بود. ژاکت به باور من داستانی است در این مورد اما در ضمن به نیاز ما آدم‌ها به داشتن چیزی از آن خود نیز می‌پردازد؛ هرچند داستان دربارۀ آدم‌های معمولی نیست اما ما آدم‌های معمولی هم نیازمند آن هستیم که چیزی از آن خودمان داشته باشیم. اگر خانه، اتومبیل، مبل، ساعت و کتاب‌های من نباشند شاید این پادکستی که شما اکنون گوش می‌کنید چیزی باشد از آن من.

نویسنده: جانت فریم / کتاب:دخترها در جنگ / ترجمه: ناهیده هاشمی / نشر آموت / موسیقی: sam levine / با صدای: محسن سعادت /
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “ژاکت ~جانت‌فریم” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان ژاکت ~جانت‌فریم – پخش آنلاین ژاکت ~جانت‌فریم – تماشای رایگان ژاکت ~جانت‌فریم – ویدیوی فیلم ژاکت ~جانت‌فریم – ژاکت ~جانت‌فریم نسخه بدون سانسور شده – ژاکت ~جانت‌فریم با زیرنویس چسبیده – ژاکت ~جانت‌فریم با دوبله فارسی اصلی – ژاکت ~جانت‌فریم با کیفیت hd اچ دی – ژاکت ~جانت‌فریم با کیفیت خوب – ژاکت ~جانت‌فریم کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع ژاکت ~جانت‌فریم برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود ژاکت ~جانت‌فریم – فیلم ژاکت ~جانت‌فریم ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن ژاکت ~جانت‌فریم – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس ژاکت ~جانت‌فریم – نمایش خانگی – دیدن ژاکت ~جانت‌فریم در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود