نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی

کتاب صوتی «به کودکی که هرگز زاده نشد» کتاب نامه «به کودکی که هرگز زاده نشد»، نام رمانی به زبان ایتالیایی از اوریانا فالاچی‏، نویسنده و خبرنگار ایتالیایی است که در سال 1975 منتشر شد. این کتاب با زاویه دید اول شخص و در قالب نامه‌‌ای از راوی داستان، یک زن جوان که گویا خود فالاچی است، با جنینی که در رحم خود دارد، نوشته شده که فرزند نازاده‌اش را از مصیبت‌های دنیا و بی‌رحمی آن آگاه می‌کند. این کتاب تا ژانویه 2007 بیش از 4 میلیون نسخه (بدون احتساب کپی‌ها) فروش داشته است. این کتاب نخستین بار در سال 2536 شاهنشاهی با عنوان «به کودکی که هرگز زاده نشد» توسط مانی ارژنگی به فارسی ترجمه و توسط موسسه انتشارات امیرکبیر در ایران منتشر شد.

نویسنده: اوریانا فالاچی / مترجم: مانی ارژنگی اجرا: نسرین حمزه‌پور تهیه شده در شبکه کتابخوان
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – پخش آنلاین نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – تماشای رایگان نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – ویدیوی فیلم نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی نسخه بدون سانسور شده – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی با زیرنویس چسبیده – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی با دوبله فارسی اصلی – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی با کیفیت hd اچ دی – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی با کیفیت خوب – نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – فیلم نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی – نمایش خانگی – دیدن نامه به کودکی که هرگز زاده نشد ~اوریانا‌فالاچی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود