و چیزی بود… ~دکلمه

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

و چیزی بود… ~دکلمه

و چیزی بود… ~دکلمه
و چیزی بود… ~دکلمه
تقدیم به تمام مرگ‌های دسته‌جمعی‌مان. کنار هم. بی‌صدا. با صدا. بی‌ترس و با ترس. بی‌عشق، با عشق. تقدیم به تمام مرگ‌های دردناک و اشک‌آلود دسته‌جمعی‌مان در سال پر تنش هزار و سیصد و نود و هشت.

موسیقی‌های استفاده شده در اپیزود ششم: – مرغ سحر: محمدرضا شجریان – شاه صنم: سپیده وحیدی – ممنوع: سپیده وحیدی – قدم به قدم: مون‌هد – عقاید نوکانتی: محسن نامجو – سرخوشان مست: محمدرضا شجریان لطفاً این تجربه شنیداری را به اشتراک بگذارید.

نویسنده و گوینده: سحر رفیع
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “و چیزی بود… ~دکلمه” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان و چیزی بود… ~دکلمه – پخش آنلاین و چیزی بود… ~دکلمه – تماشای رایگان و چیزی بود… ~دکلمه – ویدیوی فیلم و چیزی بود… ~دکلمه – و چیزی بود… ~دکلمه نسخه بدون سانسور شده – و چیزی بود… ~دکلمه با زیرنویس چسبیده – و چیزی بود… ~دکلمه با دوبله فارسی اصلی – و چیزی بود… ~دکلمه با کیفیت hd اچ دی – و چیزی بود… ~دکلمه با کیفیت خوب – و چیزی بود… ~دکلمه کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع و چیزی بود… ~دکلمه برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود و چیزی بود… ~دکلمه – فیلم و چیزی بود… ~دکلمه ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن و چیزی بود… ~دکلمه – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس و چیزی بود… ~دکلمه – نمایش خانگی – دیدن و چیزی بود… ~دکلمه در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود