داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه

داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه
داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه

نمایش تنبیه بدنی در رابطه با تربیت پسر بچه پر توقعی است که به پدر و مادرش بی احترامی می کند… بسیاری از اوقات وقتی والدین در موضوعی راساً مداخله می کنند، فرصت های یادگیری را از فرزندان خود می دزدند. به جای عیب جویی و یادآوری های مداوم اجازه دهید پیامدهای طبیعی رفتار بچه ها با آنها سخن بگوید. اغلب ممکن است پیامدهای طبیعی رفتارها خیلی سخت و شدید باشد یا از نظر زمانی این قدر دیر اتفاق بیفتد که از نظر تربیتی قابل استفاده نباشد. وقتی موضوع به این شکل است، استفاده از پیامدهای منطقی موثر است. این نکته حایز اهمیت است که حتماً پیامدهای منطقی، منطقاً با رفتاری که بچه انجام داده مرتبط باشد، تنها در این صورت پیامد منطقی می تواند از نظر تربیتی کارساز باشد. برای مثال اگر فرزندتان فراموش کرده فیلمی که از ویدیو کلوپ امانت گرفته برگرداند و یک هفته تمام نوار ویدیو روی زمین افتاده، برنگرداندن نوار تنها خشم و رنجش در فرزند ایجاد می کند، به جای آن، نوار را به کلوپ برگردانید و هزینه کرایه فیلم را از پول توجیبی او کم کنید. در این برخورد، بچه می تواند منطق نظم را بفهمد.

با صدای: راضیه مومیوند
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – پخش آنلاین داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – تماشای رایگان داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – ویدیوی فیلم داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه نسخه بدون سانسور شده – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه با زیرنویس چسبیده – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه با دوبله فارسی اصلی – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه با کیفیت hd اچ دی – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه با کیفیت خوب – داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – فیلم داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه – نمایش خانگی – دیدن داستان تنبیه بدنی ~نمایشنامه در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود