لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی

لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی
لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی

داستان عشق و سرگشتگی و جنون قیس عامری را شعرای زیادی روایت کرده اند که معروف ترین و به حق می توان گفت زیباترین آن سروده جناب نظامی است مشتمل بر 4700 بیت. عبدالرحمن جامی نیز این داستان را در هفت اورنگ روایت کرده است که بسیار خلاصه تر از نسخه نظامی است. این منظومه در بیست و دو بخش سروده شده است. بخش آغازین و بخش های اول ، دوم و سوم این منظومه را به علاقه مندان ادبیات کهن پارسی تقدیم می کنم. در روزهای آینده نیز ادامه این داستان را خواهید شنید. با ارسال نظرات و انتقادات تان یاری مان کنید.

بخش اول از داستان لیلی مجنون

با صدای: فرید حامد
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – پخش آنلاین لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – تماشای رایگان لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – ویدیوی فیلم لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی نسخه بدون سانسور شده – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی با زیرنویس چسبیده – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی با دوبله فارسی اصلی – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی با کیفیت hd اچ دی – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی با کیفیت خوب – لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – فیلم لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی – نمایش خانگی – دیدن لیلی و مجنون بخش 1 ~عبدالرحمن‌جامی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود