زنی که سر ساعت شش آمد  ~گابریل‌گارسیا‌مارکز

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز

زنی که سر ساعت شش آمد  ~گابریل‌گارسیا‌مارکز
زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز

در متحرک باز شد. در آن ساعت کسی در رستوران خوزه نبود. ساعت تازه شش ضربه نواخته بود و مرد می‌دانست که مشتری‌های همیشگی تا پیش از ساعت شش‌ونیم پیدایشان نمی‌شود. زن، به خلاف مشتری‌های هر روزه و منظم، هنوز آخرین ضربه ی ساعت شش نواخته نشده وارد شد و، مثل هر روز در آن ساعت، بی آن که لب از لب بردارد روی چارپایه نشست. سیگار روشن نشده ای را محکم زیر لب گرفته بود.

خوزه وقتی زن را دید که نشست، گفت: “سلام، شازده. ” به سر دیگر پیشخان رفت و با کهنه ی خشکی روی میز رگه دار را پاک کرد. هروقت کسی پا به مغازه می‌گذاشت خوزه همین کار را می‌کرد. صاحب چاق و چله و سرخ و سفید رستوران حتی با حضور این زن که با او کمابیش خودمانی بود قیافه‌ی هر روزه و ابلهانه‌ی آدمی‌ فعال را به خود می‌گرفت. از آن سر پیشخان سر حرف را گشود.

گفت: “امروز چی می‌خوری؟”

نویسنده: گابریل گارسیا‌ مارکز مترجم: احمد گلشیری با صدای: فرید حامد

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – پخش آنلاین زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – تماشای رایگان زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – ویدیوی فیلم زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز نسخه بدون سانسور شده – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز با زیرنویس چسبیده – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز با دوبله فارسی اصلی – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز با کیفیت hd اچ دی – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز با کیفیت خوب – زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – فیلم زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز – نمایش خانگی – دیدن زنی که سر ساعت شش آمد ~گابریل‌گارسیا‌مارکز در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود