یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو

یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو
یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو
داستان صوتی یازده دقیقه

برای اینکه یک ساعت با مردی بگذرانم، 350 فرانک سوییس می‌گیرم. در واقع اغراق است. اگر در آوردن لباس‌ها را حساب نکنیم و تظاهر به محبت و صحبت درباره مسائل پیش پا افتاده و لباس پوشیدن را، کل این مدت می‌شود یازده دقیقه رابطه جنسی! یازده دقیقه!! دنیا دور چیزی می‌گردد که فقط یازده دقیقه طول می‌کشد. به خاطر این یازده دقیقه است که در یک روز 24 ساعته (با این فرض که همه زن و شوهرها هر روز عشقبازی کنند، که مزخرف است و دروغ)، مردم ازدواج می‌کنند،‌ خانواده تشکیل می‌دهند، گریه بچه‌ها را تحمل می‌کنند، مدام توضیح می‌دهند که چرا دیر آمده‌اند خانه، به صد تا زن دیگر نگاه می‌کنند با این آرزو که با آن‌ها چرخی دور دریاچه ژنو بزنند، برای خودشان لباس‌های گران می‌خرند و برای زن‌هایشان لباس‌های گران‌تر، به فاحشه‌ها پول می‌دهند تا جبران کمبودشان را در زندگی زناشویی‌شان بکنند و نمی‌دانند این کمبود چیست. همین یازده دقیقه، صنعت عظیم لوازم‌آرایش، رژیم‌های غذایی، باشگاه‌های ورزشی را می‌گرداند. و وقتی مردها دور هم جمع می‌شوند، ‌برخلاف تصور زن‌ها، اصلاً راجع به زن‌ها حرف نمی‌زنند. از کار و پول و ورزش حرف می‌زنند. یک جای کار تمدن ما ایراد اساسی دارد!

نویسنده : پائولو کوئیلو / برگردان : کیومرث پارسای / با صدای: آذین طالبی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – پخش آنلاین یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – تماشای رایگان یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – ویدیوی فیلم یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو نسخه بدون سانسور شده – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو با زیرنویس چسبیده – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو با دوبله فارسی اصلی – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو با کیفیت hd اچ دی – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو با کیفیت خوب – یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – فیلم یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو – نمایش خانگی – دیدن یازده دقیقه ~پائولو‌کوئیلو در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود