دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی

دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی
دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی
داستان “دهل و لگن”

اگر تو هم با میترا خواهرم بروی بازارچه و ماهی فروش بی تربیتی بهت بگوید خانم ماهی! چکار می کنی ؟! پدرش را در می آورم . آدم پررو و بی حیا را باید کتک زد . خوب آنها هم همین کار را می کنند . باید بروی پول ماهی را بدهی . – نمی دهم تا چشمشان کور شود و به زن و دختر مردم متلک نگویند. نگویند خانم ماهی! مادر درست پسرش را گرفت و کشید و برد که پول ما را بدهد! ما دانه ای 300 تومان می ارزیدیم.

نویسنده : هوشنگ مرادی کرمانی با صدای: معصومه احمدپور
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – پخش آنلاین دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – تماشای رایگان دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – ویدیوی فیلم دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی نسخه بدون سانسور شده – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی با زیرنویس چسبیده – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی با دوبله فارسی اصلی – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی با کیفیت hd اچ دی – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی با کیفیت خوب – دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – فیلم دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی – نمایش خانگی – دیدن دهل و لگن ~هوشنگ‌مرادی‌کرمانی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود