حقه ~آلفرد‌هیچکاک

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

حقه ~آلفرد‌هیچکاک

حقه ~آلفرد‌هیچکاک
حقه ~آلفرد‌هیچکاک

نمایش «حُقّه» روایت دختری است که با مردی به نام آرتور ازدواج کرده و برادر دختر معتقد است که آرتور به خاطر پول با او ازدواج کرده است و آدم خوبی نیست. سر آلفرد جوزف هیچکاک (زاده 1899 میلادی – درگذشته 1980) کارگردانی انگلیسی که فعالیت عمده‌اش در امریکا بود. هیچکاک بیشتر در زمینه فیلمهای معمایی و دلهره‌آور فعالیت داشت. او که در آلمان تحت تاثیر سبک هیجان‌نمایی (اکپرسیونیسم) قرار گرفته بود. در انگلیس آغاز به کارگردانی نمود و از سال 1939 در امریکا به فعالیت پرداخت. هیچکاک طی شش دهه در ساخت بیش از پنجاه فیلم شرکت داشت (از فیلمهای صامت تا فیلمهای تکنی‌کالر) تا امروز به عنوان یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین کارگردانان فیلمهای سینمایی شناخته می‌شود. یکی از ویژگیهای بارز فیلم های آلفرد هیچکاک این است که خود او در همه‌ی فیلمهایش در یک صحنه، حتی بسیار کوتاه به عنوان بازیگر حضور دارد.

از فیلمهای معروف آلفرد هیچکاک می توان به سر گیجه، پنجره عقبی، شمال از شمال غربی، روانی، نتریوس، ربکا و پرندگان اشاره کرد. او از سال 1955 تا 1962 مجموعه سریالی تحت عنوان «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند» را کارگردانی کرد که در این فیلمها او به عنوان راوی داستان در فیلم حاضر می‌شد. نکته مهم در مورد وی این است که وی هیچگاه جایزه اسکار را برنده نشده‌است. در سال 1940 فیلم ربکا جایزه بهترین تولید کنندگی را از آن سلزنیک کرد و تنها 5 فیلم وی به نامهای قایق نجات، طلسم شده، بنجره عقبی، روانی، سوظن نامزد اسکار گردید. آلفرد هیچکاک درباره فیلمهای ترسناکی که ساخته می‌گوید: من به مانند یک فیلسوف به مردم همان چیزی را می‌دهم که می‌خواهند. آنها دوست دارند که ترس و وخشت را تجربه کنند خوب من هم همان را به آنها می‌دهم. وی پسر دوم از سه فرزند یک سبزی فروش به اسم ویلیام هیچکاک‎ بود و خانواده‌اش به شدت کاتولیک بودند. سال 1915 کارش را از یک استودیوی فیلمسازی در انگلستان، با سمت طراح تیتراژ فیلم شروع کرد. در کارنامه سینمایی 53 ساله‌اش، 64 فیلم صامت و ناطق را کارگردانی نمود. آلفرد در سال 1940 با فیلم ربکا وارد هالیوود شد و فعالیت خویش را با تولید کننده بزرگ هالیوود به نام دیوید سلزنیک شروع کرد و بعد از ساخت 9 فیلم با وی در فیلم طناب مستقل کارگردانی را در آمریکا آغاز کرد.

صدابردار کتاب گویا: امیر میریان, بازیگران کتاب گویا: سینا نیکوکار, ناهید مسلمی, زمینه کتاب گویا: ادبی نوع کتاب گویا: نمایشی کارگردان کتاب گویا: مجید حمزه تهیه کننده اثر مرجع: نینا ایزدیار, با صدای: سینا نیکوکار، ناهید مسلمی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “حقه ~آلفرد‌هیچکاک” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان حقه ~آلفرد‌هیچکاک – پخش آنلاین حقه ~آلفرد‌هیچکاک – تماشای رایگان حقه ~آلفرد‌هیچکاک – ویدیوی فیلم حقه ~آلفرد‌هیچکاک – حقه ~آلفرد‌هیچکاک نسخه بدون سانسور شده – حقه ~آلفرد‌هیچکاک با زیرنویس چسبیده – حقه ~آلفرد‌هیچکاک با دوبله فارسی اصلی – حقه ~آلفرد‌هیچکاک با کیفیت hd اچ دی – حقه ~آلفرد‌هیچکاک با کیفیت خوب – حقه ~آلفرد‌هیچکاک کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع حقه ~آلفرد‌هیچکاک برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود حقه ~آلفرد‌هیچکاک – فیلم حقه ~آلفرد‌هیچکاک ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن حقه ~آلفرد‌هیچکاک – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس حقه ~آلفرد‌هیچکاک – نمایش خانگی – دیدن حقه ~آلفرد‌هیچکاک در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود