تجربه زیبایی‌شناختی؛ لذت‌بخش و جذاب در حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب | ایوتین: فعالیت برای نوجوانان نیازمند پیشینه مطالعاتی قوی است

گروه مد و لباس هنرآنلاین: مرضیه اِیوَتین از فعالان حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب با برند «پرنسا» درباره روند فعالیت خود و شرایط حاکم بر این حوزه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تحصیلات من تا مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر بوده و طی دو سال اخیر به‌اتفاق جمعی از دوستان وارد حوزه طراحی و تولید محصولات حجاب شده‌ایم.

اِیوَتین در ادامه به رونق طراحی لباس‌های مجلسی پوشیده اشاره کرد و گفت: از همان ابتدای فعالیت متوجه شدیم که یکی از نیازهای مخاطبان و جامعه هدف در زمینه محصولات حجاب به لباس‌های مجلسی و ست‌های کیف و کفش بازمی‌گردد و تلاش کردیم با ایده‌های نو و طرح‌های جدید، این کاستی را مرتفع سازیم.

او با اشاره به اینکه حوزه مد و لباس چندوجهی بوده و لازم است علاوه بر تسلط به موضوعات و فرهنگی و هنری به بخش‌هایی همچون گرافیک و عکاسی هم برای معرفی هر چه ‌بهتر محصولات تسلط داشت بیان کرد: در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخش اعظمی از فعالیت‌ها به شیوه مجازی انجام می‌شود، لازم است که برندها به‌منظور معرفی و عرضه هر چه بهتر محصولات به دانش روز در زمینه‌هایی همچون گرافیک و استراتژی‌های نوین تبلیغاتی در فضای مجازی مجهز شوند چراکه تجربه زیبایی‌شناختی، تجربه‌ای لذت‌بخش و جذاب در حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب به شمار می‌‍رود.

 اِیوَتین در ادامه بر لزوم طراحی و تولید لباس برای نوجوانان محجبه تأکید و تصریح کرد: البته علی‌رغم کاستی‌های موجود در زمینه تأمین لباس دختران نوجوان، این عرصه همچنان نیازمند پژوهش و مطالعات روان‌شناختی، رفتارشناختی و شخصیت‌ شناختی است.

مدیر برند «پرنسا» گفت: باید پذیرفت مسئله پوشش گروه سنی نوجوان از زوایای گوناگون ازجمله ذائقه سازی در میان این طیف اهمیت داشته و درنتیجه اگر خواهان تحول جدی در این بخش هستیم باید بیش از هر چیزی به شناخت لازم و کافی نسبت به این گروه سنی دست یابیم.

اِیوَتین همچنین به نبود فرصت‌های معرفی و عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح بازار اشاره کرد و گفت: آنچه در بازار به چشم می‌خورد، فاصله زیادی با نتیجه تلاش‌ها و هنرمندی‌های فعالان در این عرصه دارد و امیدواریم با به وجود آمدن فرصت‌های مناسب شاهد نمایش و عرضه هر چه‌ بهتر محصولات برندهای فعال در سطح فروشگاه‌های کشور باشیم.  

منبع: هنرآنلاین | http://honaronline.ir

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

روزنامه هنر رویدادهای هنری اخبار هنری گزارش‌های هنری نوآوری‌های هنری حراج هنری تئاتر و نمایش مد و لباس
💎 بنر تبلیغ
اپلیکیشن
💎 بنر نمایشگاه
💎 بنر مجله هنر
💎 بنر روزنامه هنر
💎 بنر موزیکهای بیکلام
💎 بنر هنرآموز
💎 بنر تماشاخانه
💎 بنر کتابهای صوتی
تلگرام
برگزاری نمایشگاه گروهی «دفتری دیگر از ستاوند» آثار فائزه ولوجردی و نیلوفر وجدی
برگزاری نمایشگاه «دریا و زندگی» آثار عکاسی خانم کتایون فرجی
برگزاری نمایشگاه «تصاویر پنهان» آثار نقاشی آقای یحیی صنعتی
برگزاری نمایشگاه «خاکم ایران» آثار نقاشی آقای احمدرضا زنگنه
برگزاری نمایشگاه «گیلان را باید زیست» آثار عکاسی خانم هاجر اسماعیل زاده پیربازاری
برگزاری نمایشگاه «ترنم» آثار نقاشی خانم معصومه استادی
برگزاری نمایشگاه «بیکران» آثار نقاشی خانم مریم منصوری
برگزاری نمایشگاه «سیمرغ» آثار نقاشی آقای عبدالله محمودی
برگزاری نمایشگاه «جغله» آثار نقاشی آقای احسان میرزایی فراهانی
آثار دومین جشنواره هنرهای تجسمی گروه هنری هفت به نمایش درآمد
برگزاری نمایشگاه «روان سرگردان» آثار نقاشی خانم فاطمه اصغری قره شیران
برگزاری نمایشگاه «روح دریا» آثار نقاشی خانم زهرا استادعباس
اینستاگرام گالری لیلیت

اَپ لیلیت

دانلود اپلیکیشن لیلیت

با نصب اپلیکیشن لیلیت، به راحتی از امکانات لیلیت بهره‌مند شوید و از تخفیف‌ها و جدیدترین اطلاعیه‌ها باخبر باشید...

دانلود مستقیم