fa
ar en fa fr ru
tr
لیلیت با بیش از ۴۰ هزار بازدید در هر شبانه روز از سراسر ایران و جهان و حضور در صفحه نخست جستجوی گوگل، توانسته جایگاه ارزشمندی را برای اهالی هنر فراهم نماید.
رزرو نمایشگاه〕 〔ثبت اهالی هنر〕 〔تبلیغات〕 〔فراخوان و رویداد
لیلیت ثبت شده در اداره مالکیت معنوی سازمان اسناد و املاک کشور می‌باشد. 
fa
ar en fa fr ru
tr

تجربه زیبایی‌شناختی؛ لذت‌بخش و جذاب در حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب | ایوتین: فعالیت برای نوجوانان نیازمند پیشینه مطالعاتی قوی است

📢 این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email
روزنامه هنر رویدادهای هنری اخبار هنری گزارش‌های هنری نوآوری‌های هنری حراج هنری تئاتر و نمایش مد و لباس
برگزاری نمایشگاه «پری‌زاد» آثار خانم مهناز اولیائی
برگزاری نمایشگاه «نگاه من» آثار نقاشی آقای عبدالله محمودی
برگزاری نمایشگاه «کبوترانه» آثار سیاه قلم خانم الهام رحیمیان
برگزاری نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم ملیکا هدایتی
برگزاری نمایشگاه «بعد دیگر وجود» آثار نقاشی خانم زهرا شمشیری
برگزاری نمایشگاه «حس ناب زندگی» آثار نقاشی خانم مریم عبدالملکی
برگزاری نمایشگاه «سرشت هست» آثار نقاشی خانم لاله علی عابدی
برگزاری نمایشگاه «زیبای سخت» آثار مجسمه آقای عباس یعقوبی
برگزاری نمایشگاه «آینده گذشته است» آثار نقاشی آقای بهادر قشقایی
برگزاری نمایشگاه «ماری پوسا» آثار نقاشی خانم مریم شجاعی
اینستاگرام گالری لیلیت

گروه مد و لباس هنرآنلاین: مرضیه اِیوَتین از فعالان حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب با برند «پرنسا» درباره روند فعالیت خود و شرایط حاکم بر این حوزه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تحصیلات من تا مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر بوده و طی دو سال اخیر به‌اتفاق جمعی از دوستان وارد حوزه طراحی و تولید محصولات حجاب شده‌ایم.

اِیوَتین در ادامه به رونق طراحی لباس‌های مجلسی پوشیده اشاره کرد و گفت: از همان ابتدای فعالیت متوجه شدیم که یکی از نیازهای مخاطبان و جامعه هدف در زمینه محصولات حجاب به لباس‌های مجلسی و ست‌های کیف و کفش بازمی‌گردد و تلاش کردیم با ایده‌های نو و طرح‌های جدید، این کاستی را مرتفع سازیم.

او با اشاره به اینکه حوزه مد و لباس چندوجهی بوده و لازم است علاوه بر تسلط به موضوعات و فرهنگی و هنری به بخش‌هایی همچون گرافیک و عکاسی هم برای معرفی هر چه ‌بهتر محصولات تسلط داشت بیان کرد: در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخش اعظمی از فعالیت‌ها به شیوه مجازی انجام می‌شود، لازم است که برندها به‌منظور معرفی و عرضه هر چه بهتر محصولات به دانش روز در زمینه‌هایی همچون گرافیک و استراتژی‌های نوین تبلیغاتی در فضای مجازی مجهز شوند چراکه تجربه زیبایی‌شناختی، تجربه‌ای لذت‌بخش و جذاب در حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب به شمار می‌‍رود.

 اِیوَتین در ادامه بر لزوم طراحی و تولید لباس برای نوجوانان محجبه تأکید و تصریح کرد: البته علی‌رغم کاستی‌های موجود در زمینه تأمین لباس دختران نوجوان، این عرصه همچنان نیازمند پژوهش و مطالعات روان‌شناختی، رفتارشناختی و شخصیت‌ شناختی است.

مدیر برند «پرنسا» گفت: باید پذیرفت مسئله پوشش گروه سنی نوجوان از زوایای گوناگون ازجمله ذائقه سازی در میان این طیف اهمیت داشته و درنتیجه اگر خواهان تحول جدی در این بخش هستیم باید بیش از هر چیزی به شناخت لازم و کافی نسبت به این گروه سنی دست یابیم.

اِیوَتین همچنین به نبود فرصت‌های معرفی و عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح بازار اشاره کرد و گفت: آنچه در بازار به چشم می‌خورد، فاصله زیادی با نتیجه تلاش‌ها و هنرمندی‌های فعالان در این عرصه دارد و امیدواریم با به وجود آمدن فرصت‌های مناسب شاهد نمایش و عرضه هر چه‌ بهتر محصولات برندهای فعال در سطح فروشگاه‌های کشور باشیم.  

منبع:/http://honaronline.ir

🗓 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای هنر و فرهنگ، همراه گالری لیلیت باشید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email