روابط عمومی؛ قدرت نرم برندها در عرصه مد و لباس | به بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

📢 این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email
روزنامه هنر رویدادهای هنری اخبار هنری گزارش‌های هنری نوآوری‌های هنری حراج هنری تئاتر و نمایش مد و لباس
برگزاری نمایشگاه «دنیای درون» آثار خانم مهتاب مظلومی
برگزاری نمایشگاه «پری‌زاد» آثار خانم مهناز اولیائی
برگزاری نمایشگاه «نگاه من» آثار نقاشی آقای عبدالله محمودی
برگزاری نمایشگاه «کبوترانه» آثار سیاه قلم خانم الهام رحیمیان
برگزاری نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم ملیکا هدایتی
برگزاری نمایشگاه «بعد دیگر وجود» آثار نقاشی خانم زهرا شمشیری
برگزاری نمایشگاه «حس ناب زندگی» آثار نقاشی خانم مریم عبدالملکی
برگزاری نمایشگاه «سرشت هست» آثار نقاشی خانم لاله علی عابدی
برگزاری نمایشگاه «زیبای سخت» آثار مجسمه آقای عباس یعقوبی
برگزاری نمایشگاه «آینده گذشته است» آثار نقاشی آقای بهادر قشقایی
اینستاگرام گالری لیلیت

گروه مد و لباس هنرآنلاین: چه‌بسا مجموعه‌های مختلفی که به دلیل خلأ در این زمینه، از ادامه مسیر ناکام ماندند و درعین‌حال سازمان‌هایی که با تقویت واحد روابط عمومی، گام‌های بلندی در مسیر رشد و توسعه برداشتند.

۱۷ مه میلادی برابر با ۲۷ اردیبهشت هرسال در تقویم به‌عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده است؛ روزی که تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات بوده و امروزه به قلب تپنده و قدرت نرم برندها تبدیل‌شده است.

اما در این مجال می‌خواهیم به جایگاه واحد روابط عمومی در حوزه مد و لباس کشور بپردازیم. حلقه‌ای مفقوده که در درازمدت، فعالیت بسیاری از مجموعه‌ها در این عرصه را با مشکلات و کاستی‌های بسیاری مواجه ساخته است.

در مورد اهمیت روابط عمومی باید گفت که در حقیقت، صنعت تبلیغات به سمت صنعت روابط عمومی گسترش پیداکرده زیرا مردم نسبت به اقداماتی که در حوزه روابط عمومی انجام می‌شود، بیشتر از اقدامات تبلیغاتی اعتماد می‌کنند. در صنعت پوشاک و فشن، این قضیه بیشتر نمود پیدا می‌کند چراکه واحد روابط عمومی در برندهای برتر دنیا بسیار پیشرفته است و بسیاری از نویسندگان حوزه مطبوعات و رسانه‌های نوشتاری، در صنعت پوشاک فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند و مجلات معتبر با مطالبشان به چگونگی مد شدن یک لباس یا ترند شدن یک سبک سمت‌وسو می‌دهند.

حال‌آنکه روابط عمومی پدیده‌ای فراتر از تبلیغات است و نقش تعیین‌کننده‌ای در فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی دارد.

واقعیت آن است که در بدو امر، لازم است توان تولید محتوا در قالب و شکل‌های گوناگون در واحدهای روابط عمومی وجود داشته باشد. سپس مخاطبان هدف شناسایی‌شده و خوراک مطلوب به آن‌ها ارائه شود.

ازاین‌رو به نظر می‌رسد یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات موجود در هنر صنعت مد و لباس آن‌هم در شرایط کنونی و باوجود مشکلات گوناگون به‌ویژه در امر اقتصاد، علم مدیریت چرخه اطلاعات میان یک فرد یا سازمان با عموم مردم باید بیش‌ازپیش جدی گرفته شود.

و جمله پایانی…

نخستین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.

منبع:/http://honaronline.ir

🗓 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای هنر و فرهنگ، همراه گالری لیلیت باشید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email