مفهوم قرنطینه اجباری در مجسمه های fabio

📢 این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email
روزنامه هنر رویدادهای هنری اخبار هنری گزارش‌های هنری نوآوری‌های هنری حراج هنری تئاتر و نمایش مد و لباس
برگزاری نمایشگاه «دنیای درون» آثار خانم مهتاب مظلومی
برگزاری نمایشگاه «پری‌زاد» آثار خانم مهناز اولیائی
برگزاری نمایشگاه «نگاه من» آثار نقاشی آقای عبدالله محمودی
برگزاری نمایشگاه «کبوترانه» آثار سیاه قلم خانم الهام رحیمیان
برگزاری نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم ملیکا هدایتی
برگزاری نمایشگاه «بعد دیگر وجود» آثار نقاشی خانم زهرا شمشیری
برگزاری نمایشگاه «حس ناب زندگی» آثار نقاشی خانم مریم عبدالملکی
برگزاری نمایشگاه «سرشت هست» آثار نقاشی خانم لاله علی عابدی
برگزاری نمایشگاه «زیبای سخت» آثار مجسمه آقای عباس یعقوبی
برگزاری نمایشگاه «آینده گذشته است» آثار نقاشی آقای بهادر قشقایی
اینستاگرام گالری لیلیت

چیدمانی از مجسمه های حکاکی شده از سنگ مرمر توسط fabio viale در سرتاسر شهر pietrasanta در tuscan قرار گرفت.

مفهوم قرنطینه اجباری در مجسمه های fabio

به گزارش گالری آنلاین، شهر pietrasanta در tuscan پذیرای نمایشگاه عمومی از آثار برجسته مجسمه ساز fabio viale است. این هنرمند که به ساخت مجسمه های حکاکی شده از سنگ مرمر شهرت دارد، بنا به درخواست شهردار pietrasanta مجموعه ای از آثار خود را در گفتگو با بافت شهری تاریخی این منطقه به نمایش می گذارد. این نمایشگاه با عنوان “truly” و با مدیریت Enrico Mattei در دیدنی ترین مکان های عمومی pietrasanta، از جمله میدان piazza del duomo و کلیسای sant’agostino، متعلق به قرن چهاردهم، برگزار شد. Fabio viale در واکنش به بیماری همه گیر و رو به رشد کرونا، مفهوم قرنطینه اجباری ما در این مدت را به نمایش گذاشته است که تندیس “3 الهه رحمت” در کلیسا را در میان دیگر آثارش متمایز می کند.

هنرمند در نمایشگاه “truly” با حمایت گالری galleria poggiali، به شمایل نگاری جدیدی پاسخ داده است که نشان میدهد همگی به ماسک های صورت وابسته هستیم. این هنرمند موضوع نمایشگاه خود را به صورت سمبلیک با تندیس “سه الهه رحمت” در کلیسای sant’agostino نشان می دهد. تندیس ها که از سنگ مرمر سفید همراه با جزئیات دقیق چین های لباس ساخته شده اند، سه زن اهل ghardaïa، شهری در الجزایر را به تصویر می کشند. در این شهر زنان لباس سنتی هایک، لباس سفید، گشاد و تمام قدی که دور سر و بدن زنان پیچیده شده و فقط یک چشم آن ها بیرون می ماند، بر تن می کنند.

نصب “سه الهه رحمت” در کلیسا بر انرژی عرفانی و سمبلیک آن تاکید کرده و علاوه بر آن به دنبال ایجاد انگیزه ای برای گفتگو پیرامون آزادی فردی، مذهبی و اندیشه است. همچنین این ایده در کنار مجسمه “stargate” که از سنگ مرمر arabescato کوه altissimo ساخته شده است. بازتاب پیدا می کند. حجمی که با به هم چسباندن دو جعبه بزرگ میوه با شکافی که بین آن دو ایجاد شده است، به گذرگاه و در عین حال حد و مرز مضامین ناشی از پیامدهای معنویت و رهایی نوین تبدیل شده است.

sergio risaliti مدیر موزه در فلورانس novecento و نویسنده مقاله ای در کاتالوگ نمایشگاه می گوید، در مبنای کار viale، درک تحسین برانگیزی از واقعیت، رابطه ای مقدس بین تکنیک و شعر، متریال و ابزار، انسان و طبیعت نهفته است که این هنرمند سال ها برای رسیدن به آن تلاش کرده است. این همان چیزی است که او را به خلق تکنیکی نو آورانه سوق داده است که هدف از آن در مجموع تقویت خصوصیات ظاهری سنگ و ویژگی های مفهومی و تجسمی تخیل انسان است.

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email