
صدای استرالیا- در آستانه باز شدن مرزهای بینالمللی استرالیا که اواخر ماه جاری اتفاق میافتد، کارزار تبلیغاتی گستردهای برای جذب گردشگری راهاندازی شده است.
تبلیغات جدید جذب گردشگر، از فردا در آمریکا و انگلستان شروع میشود و پس از آن در کانادا و اروپا به نمایش در خواهد آمد تا این تصور را که استرالیا همچنان در قرنطینه است، نزد علاقهمندان سفر تغییر دهد.
در قالب این کمپین ۴۰ میلیون دلاری، بیلبوردهایی از جمله در میدان تایمز نیویورک و پیکادلی سیرکس لندن نصب خواهد شد.
در این آگهی تبلیغاتی، تصاویری از جذابیتهای استرالیا به نمایش در میآید و روی تصویر، صدایی پخش میشود و مردم را تشویق میکند که در تعطیلات آیندهشان، به جای مقاصد معمول، به استرالیا سفر کنند.
مرزهای استرالیا قرار است از ۲۷ فوریه جاری باز شود و بنا به اعلام سایت آنلاین سفر Skyscanner، میزان رزروهای بینالمللی از این سایت به مقصد استرالیا، در روز ۷ فوریه که خبر بازگشایی مرزها اعلام شد، ۱۹۹ درصد رشد کرده است.
در این میان، تقاضای بریتانیاییها ۲۷۲ درصد و آلمانیها ۱۹۲ درصد افزایش یافته و این سایت شاهد رشد بالای تقاضا از کشورهای هند و ایرلند هم بوده است.
منبع: ۹ نیوز
اخبار مرتبط: