هتل قصر طلایی مشهد

Mashhad Ghasre Talaee Hotel

❂ هنرگردی❂ هنر و اماکن❂ هتل و اقامتگاههتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

 درباره/معرفی:

هتل بین‌المللی مجلل قصر طلایی بزرگترین هتل ایران، اولین هتل آترویوم و بزرگترین و مرتفع‌ترین و ساختمان شهر مقدس مشهد می‌باشد. با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر، اقامت در مکانی است که اصلی‌ترین شاخصه آن تامین آسایش افراد در طول سفر می‌باشد، هتل بین‌المللی پنج ستاره مجلل قصر طلایی با احترام به حقوق مهمانان، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان در شهر مقدس مشهد جلب نماید. محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، تجار و … خاطره‌ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت. مدیریت و پرسنل گروه‌های هتل‌های بین‌المللی قصر میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

خدمات رایگان هتل قصر طلایی مشهد برای تمامی میهمان مقیم
صبحانه به صورت بوفه آزاد، اینترنت رایگان wifi (با حجم معین)، مینی بار اتاق، پذیرایی خوش آمد گویی در بدو ورود میهمان با پذیرایی در نوشیدنی‌های خنک در لانج مجلل هتل و تقدیم شاخه گل در اتاق، ارائه خدمات مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی) و سالن بدنسازی، ترانسفر رفت میهمانان از فرودگاه و راه آهن به صورت 24 ساعته، ترانسفر برگشت میهمانان به فرودگاه و راه آهن راس هر ساعت، ترانسفر رفت به حرم مطهر امام رضا (ع)، ارائه خدمات VIP به همراه پذیرایی عصرانه در اتاق در تمام شب‌های اقامت، هدیه کیک تولد و سالگرد ازدواج (مطابق با تاریخ قید شده در شناسنامه)، پارکینگ رایگان به همراه خدمات ولت بعلاوه یک نوبت کارواش رایگان برای میهمان در طول مدت اقامت، استفاده از کتابخانه و آرشیو فیلم.

رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد
رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد فرصت ویژه برای میل انواع غذا با طعم‌های مختلف را برای شما ایجاد نموده است که شامل : رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا که امکان میل غذا‌های مختلف از سراسر دنیا را درکنار خانواده برای شما فراهم می‌نماید، رستوران تابستانی بارگاه که امکان میل غذا با نمای حرم امام رضا (ع) را برای شما ایجاد مینماید، رستوران ضیافت و اگر دوست دارید غذا را در کنار خانواده و در محیطی خصوصی و دنج میل نمایید ما رستوران VIP پرستیژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

• آدرس:
استان خراسان رضوی/ مشهد/ بلوار امام رضا

• تلفن:
05138038008

• وبسایت:
ghasrtalaee.com

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت