رستوران سنتی سپیدار

Sepidar Traditional Restaurant

رستوران سنتی سپیدار

 درباره/معرفی:

همانطور که اشاره کردیم داشتن فضای باز و دلنشین و تطبیق این فضا با تغییرات فصلی، کاری مهم و نیازمند مدیریتِ خوب یک رستوران است. دربند، درکه، جاده لواسان، جاده کن و فرحزاد اماکن و موقعیت‌هایی در تهران و نواحی نزدیک به آن هستند که امکان افتتاح و حدمات رسانی رستوران‌هایی با فضای باز در آن جا فراهم شده است و رستوران‌های سنتی بی شماری در حال فعالیت هستند. ولی تعداد رستوران‌هایی که بتوانند منطبق با خواسته مشتری در تمام روز‌های سال، بهترین خدمات ارائه بدهند و هیچ گاه سعی در پیجاندنِ مشتریِ دست به نقد با کیفیت و خدمات پایین نداشته باشند، به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد. ما بررسی‌های دقیق و کافی در این مورد و درباره این اماکن انجام دادیم و تنها چند رستوران در سلسله رستوران‌های فرحزاد یافتیم که لیاقت حضور در لیست بهترین رستوران‌های سنتی را داشته باشند. البته شاید ما خیلی سخت گیری کرده ایم، ولی حق مردم این است که در بهترین فضا و با بهترین غذا‌ها و خدمات رو به رو شوند، چون دارند هزینه می‌کنند و این یک رابطه کاملاً منطقی و عقلانی است.
رستوران سپیدار در فرحزاد جنوبی یکی از همین رستوران هایست که همیشه بهترین خدمات را عرضه کرده است. هنر تلفیق ذائقه و منوی مدرن با یک فضای سنتی زیبا. خدمات رسانی به بهترین و سریعترین روش ممکن صورت می‌گیرد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم امروزی در کنار صبحانه‌هایی خوشمزه و زیبا که با رقبای سنتی خودشان خیلی خوب کنار آمده اند! باغچه دل باز سپیدار بهترین فضا برای یک صبحانه دلچسب است. نگران سرد شدن هوا نباشید زیرا اتاقک‌های چوبی با سیستم گرمایی روز در سپیدار انتظار شما را میکشند.

• آدرس:
شهرک غرب/ بلوار فرحزادی/ بالاتر از میدان کتاب/ بلوار گراوندی/ خیابان سپیدار/ پلاک 1

• تلفن:
02166838161

• وبسایت:
sepidarcomplex.com

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود