سالار احمدیان

 تخصص/مهارت:

طراحی و نقاشی، خطاطی

 معرفی/ بیوگرافی:

سالار احمدیان (به انگلیسی: Salar Ahmadian) هنرمند نقاش و خطاط ایرانی، متولد دزفول است.

آقای سالار احمدیان متولد دزفول است و در سال 1362 به کانادا مهاجرت کرد.

او نزدیک به 40 سال است که به صورت حرفه‌ای نقاشی و مجسمه می‌آفریند. آثار نقاشی او اکسپرسیونیسم انتزاعی است که موتیف‌های غیر متعارف نستعلیق و کاشی‌کاری‌های ایرانی را به فرم‌های غربی و روز ،محتوا و جهان‌بینی شرقی می‌دهد.

احمدیان در این سال‌ها به دلیل نو آوری در ترکیب‌بندی، استفاده از رنگ‌های درخشان و خیال‌انگیز بودن موضوع به سبک و شیوه‌ای دست یافته که میان مجموعه‌داران و هنرشناسان خواستاران زیادی دارد، به طوریکه روزنامه معتبر کشور کانادا Globe and mail از او به عنوان نقاشی صاحب سبک و هنرمندی منحصربفرد نام می‌برد.

این نقاش ایرانی مقیم کانادا تا به حال بیش از یکصد نمایشگاه در شهرهای جهان از جمله پاریس، سیدنی، پکن، آمستردام شیکاکو، سانفرانسیسکو، ملبورن، تورنتو، مونترال، کلن، واشنگتن، ژنو، ونکوور، لندن، فرانکفورت، سندیگو، هیستون، دالاس، مادرید برگزار کرده است و سال 88 برای اولین بار نمایشگاهی در تهران برپا کرد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
ahmadiansalar

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت