ساناز سعیدی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

ساناز سعیدی (به انگلیسی: Sanaz Saeedi) هنرمند ایرانی، متولد 24 فروردین 1368 در تهران است.

ساناز سعیدی دارای لیسانس معماری است. وی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، وی اولین بار در سریال «پریا» چند سکانس کوتاه بازی کرد و بعد از آن جلیل سامان او را برای نقش اصلی سریال نفس انتخاب کرد.

این بازیگر در رشتهٔ مهندسی معماری درس خواند و فارغ التحصیل این رشته می‌باشد. ساناز سعیدی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال 1395 با تئاتر آغاز کرد و با بازی در سریال بچه مهندس به شهرت و محبوبیت رسید.

ساناز سعیدی بازیگر زن ایرانی به طور آکادمیک در رشته مهندسی معماری تحصیل نمود و شرکتی مشغول به کار بود اما به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره‌های آموزشی زیر نظر استاد امین تارخ را گذراند و این حرفه را دنبال کرد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال 1395 با بازی در چند سکانس سریال پریا اثر حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت پس از آن به عنوان نقش اصلی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان ایفای نقش نمود و توانست در میان مردم شناخته و دیده شود. این سریال در ماه مبارک 1396 از شبکه سه سیما پخش شد و وی در این سریال نقش نازی را بازی می‌کرد. پس از آن با نقش صدیقه در فصل اول سریال بچه مهندس از قاب تلویزیون دیده شد. فصل دوم سریال بچه مهندس در حال پخش از شبکه دو سیما می‌باشد.

ساناز سعیدی برای ایفای نقش در سریال نفس برای درک و شناخت نقش در دوره‌های آموزشی نقاشی، پرستاری شرکت کرد. وی حتی قبل از تولید سریال به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کرد تا از نزدیک با نقش خود آشنا شود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
saanaz_saeedi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت