دکوراسیون کلاسیک پذیرایی غذاخوری گرم باکف پوش و مبلمان چوبی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

دکوراسیون کلاسیک پذیرایی غذاخوری گرم باکف پوش و مبلمان چوبی
دکوراسیون اتاق غذاخوری به سبک کلاسیک باکف پوش و مبلمان چوبی در اتاقی که از هر دو جهت شمالی_جنوبی و یا شرقی_غربی دارای نورگیری روزانه است

پرهیز از رنگ‌های روشن و رنگ‌ها و ادوات منعکس کنندهٔ نور در طراحی دکوراسیون داخلی سرشار از نورگیر، جهت هدایت و بهره‌مندی درست از هجمهٔ نور ورودی، از گزینه‌های قابل اتکاست که با تامل در دکوراسیون اتاق غذاخوری فوق، قابل مشاهده است.

استفاده از مبلمان و ادوات چوبی و کلاسیک در کنار رنگ تیره روکش‌های مبل،‌ توانسته است در کنار گل آرایی‌ها و تزیینات موجود، حس گرما وصمیمت را برای حاضرین به ارمغان آورد.

اتاق غذاخوری و یا بخش غذاخوری منزل مسکونی , فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده در ساعات صرف غذا در منزل را فراهم می‌آورد , به همین خاطر در طراحی دکوراسیون این بخش از خانه باید سلایق و روحیات افراد مختلف خانواده را در نظر گرفت .

در واقع می‌توان گفت این فضای خانه به دلیل قرار گرفتن در دستهٔ فضاهای عمومی خانه ( فضاهایی که کاربرد آن‌ها برای تمام اعضای خانواده و میهمانان می‌باشد ) از حالات شخصی و فردی خارج شده و نیازمند کلی نگری و درنظر قرار دادن حس و حالی است که تک تک اعضای خانواده با قرار گیری در این فضا به دست می‌آورند.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت