مینوشکا مصطفایی

Minooshka Mostafaei

مینوشکا مصطفایی

 تخصص/مهارت:

تدریس هنر نقاشی، گرافیک، طراحی سیاه قلم و نقاشی مدادرنگی، پاستل، آبرنگ، رنگ‌روغن، اکریلیک

 معرفی/ بیوگرافی:

مینوشکا مصطفایی (به انگلیسی: Minooshka Mostafaei) هنرمند نقاش ایرانی است.

خانم مینوشکا مصطفایی فارغ التحصیل رشته گرافیک و دارای گواهینامه رشته نقاشی درجه 1 و درجه 2 از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد و بیش از 15 سال سابقه آموزش در رشته طراحی و نقاشی در سطوح مبتدی تا حرفه‌ای را دارد.

خانم مصطفایی دارای گواهینامه و تایید سابقه پانزده ساله به عنوان هنرمند باسابقه در رشته نقاشی و گرافیک و نمایشگاه‌های هنری مربوطه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای هنرهای تجسمی است.

ایشان از اعضای افتخاری گرافیک مؤسسه هنرهای تجسمی هنر معاصر ایران می‌باشد و تاکنون در بیش از 30 نمایشگاه فردی و گروهی در ایران و چندین کشور همسایه ایران حضور داشته است و همچنین از سوابق درخشان این هنرمند می‌توان کسب عناوین مسابقات هنر و کسب مقام اول در مسابقات طراحی و نقاشی هنرستان کمال الملک اشاره نمود.

سبک بیشتر آثار هنری خانم مصطفایی رئالیسم، سورئالیسم و اکسپرسیونیسم مدرن می‌باشد که اغلب با تکنیک‌های رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ انجام گردیده و با مضامینی همچون عشق و احساس و طبیعت خلق شده اند. آثاری خلاقانه و رویا گونه که هرکدام انسان را به درون خود می‌برد و ساعت‌ها بیننده را با خود همراه می‌کند.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:
تهران/

• وبسایت:
www.minooshpainting.com

• اینستاگرام:
minooshka_mostafaei

• رویدادهای جاری:

جادوی رنگ‌ها ¦ نمایشگاه آثار نقاشی مینوشکا مصطفایی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت