آشنایی با استفاده از انواع رنگ صورتی در دکوراسیون

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آشنایی با استفاده از انواع رنگ صورتی در دکوراسیون
گستره طیف رنگ صورتی بسیار گسترده است و می‌تواند رنگ رژگونه شما یا رنگ آدامس بادکنکی مورد علاقه تان باشد. تصاویری که در زیر می‌بینید به شما ثابت می‌کند که صورتی رنگی شاد و پر جلوه و زیباست که مختص روز والنتاین نیست.
طراح دکوراسیون با پهن کردن این رومیزی صورتی طرحدار بر روی میز قرار گرفته در حیاط سنگفرش این خانه ویلایی، در جهت سازگاری با دکور داخلی خانه، حال و هوای حیاط را با طروات و فرح بخش کرده است .

1 – صورتی دخترانه
در عکس زیر می‌بینید که در طراحی دکوراسیون اتاق یک دختر بچه یک تابلوی نقاشی صورتی بر روی دیوار که با کاغذ دیواری گلدار پوشیده شده است آویزان است.

2 – صورتی رمانتیک
طراح این اتاق خواب درطراحی دکوراسیون از یک تزیین سفید و صورتی استفاده کرده است. در جهت توضیح بیشتر درباره کارش می‌گوید : کارم را با پارچه رویه حباب آباژور که یک صورتی صدفی ملایم و طرحهای سفید می‌باشد شروع کردم .

3 – میز غذاخوری صورتی
طراح دکوراسیون با پهن کردن این رومیزی صورتی طرحدار بر روی میز قرار گرفته در حیاط سنگفرش این خانه ویلایی، در جهت سازگاری با دکور داخلی خانه، حال و هوای حیاط را با طروات و فرح بخش کرده است.

4 – آشپزخانه کوچک صورتی رنگ
ستاره این آشپزخانه یخچال صورتی رنگ مارک Smeg می‌باشد. دیگر وسایلی که جلب نظر می‌کند پرده‌های صورتی رنگ و اثر هنری آویزان شده می‌باشد.

5 – خلوتگاهی به رنگ صورتی ملایم
ماری و استیو نیگرن Marie & Steve Nygren – بنانگذاران روستای سرنبی Serenbe برای طراحی دکور خانه روستایی اما با سلیقه خود با طراحی مشورت کردند و از او خواستند که طراحی دکور اتاق خواب به رنگ صورتی ملایم باشد.

6 – زنگار و پوشش صورتی
طراح در طراحی دکوراسیون این اتاق از پوشش صورتی و زنگاری آنتیک بهره جسته است. دیوارهای صورتی روشن این اتاق سلطنتی درخشش رمانتیکی به فضای اتاق بخشیده است.

7 – روتختی صورتی کم رنگ
طراح، پارچه مورد علاقه اش که پارچه‌ای سفید و صورتی تیره قرن هجده می‌باشد را به عنوان رو تختی استفاده کرده است.

8 – صورتی آرام بخش
طراحان داخلی دکوراسیون این اتاق با نوع طراحی خود حال و هوایی آرام بخش را در این خانه ساحلی ایجاد کرده اند. دیوارهای چوبی این اتاق نشیمن آبی و صورتی احساس بودن در ساحل را تداعی می‌کند. یکی از طراحان می‌گوید همه پارچه‌های مورد استفاده در دکور را از رنگ‌های ملایم و ساده مثل سفید، خاکستری، آبی و کمی صورتی روشن انتخاب کرده ایم .

9 – نمایش صورتی رنگ
تنها فضای این خانه تئاتر گونه که در آن از رنگ ملایم استفاده شده است اتاق خواب دختر بچه خانه می‌باشد. طراح دکور برای رنگ آهنگ اتاق، رنگ سبز تند را استفاده کرده است که در جهت هماهنگی با دیگر قسمتهای خانه اشاره‌ای به فضاهای تئاتری باشد.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود