دکوراسیون اتاق کودک آرامش بخش آبی و پارکت چوبی همرنگ

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

دکوراسیون اتاق کودک آرامش بخش آبی و پارکت چوبی همرنگ
دکوراسیون اتاق کودک با رنگ آرامش بخش آبی و پارکت چوبی همرنگ با تخت و میز، یکی از عناصر دخیل در طراحی دکوراسیون داخلی را می‌توان،‌ بازهٔ سنی فرد و یا افراد بر شمرد که البته ذکر این نکته ضروری ست کخ در برخی مبلمان و لوازم مورد استفاده , بازهٔ سنی خردسال و نوجوان مطرح نمی‌شود.

در طراحی دکوراسیون پیش رو، به دلیل داشتن فضای اندک، استفاده از مبلمان چند منظوره در دستور کار قرار گرفته است تا از کمترین فضا بیشترین بهره گیرفته شود. وجود فضای کتابخانه نیز موضوعی غیر قابل اجتناب در دکوراسیون اتاق کودک می‌باشد چرا که در روحیه و احساسات کودکان تاثیر داشته و باعث نزدیکی کودکان با کتاب و رویکرد دانش جویی ،در سنین رشد خواهد شد.

علم معماری داخلی باتوجه به ماهیت خود، دارای هم بستگی بسیار نزدیک، با علم روانشناسی ست. این تعامل به این موجب است که تمامی اتفاقات و طراحی‌های دکوراسیون برای پاسخگویی به درخواست‌ها و روحیات انسان وبخشیدن فازهای مختلف حسی و بصری به وی صورت می‌پذیرد؛ خصوصا در عملکرد فضای اتاق کودک با روشهای بسیار گوناگون، می‌توان تمامی رفتار و هنجارهای یک کودک را کنترل نموده و با طراحی ساختار مند به شکل گیری شخصیت کودک،‌ جهت داد .


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود