ایده‌هایی جهت تزئین ورودی منزل و بخشیدن روحی مثبت

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

ایده‌هایی جهت تزئین ورودی منزل و بخشیدن روحی مثبت
یک ورودی به روز شده و جدید به عنوان اولین جایی که دیده می‌شود موجب شکل گیری برداشتی مطبوع و دلپذیر در ذهن افراد می‌گردد. با استفاده از تزیینات شیک و رنگ آمیزی روشن و ملایم با مجموعه‌ای از ویژگیها در کنار هم خانه تان را سفارشی درست کنید.
یک راهکار آسان دیگر برای زیباتر شدن ورودی منزل استفاده از پولیش‌های فوری درب منزل می‌باشد. برای درج شماره پلاک از شماره‌های فلزی سمباده خورده که بسیار شیک می‌باشند و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است استفاده کنید .

جاذبه‌های کلاسیک
با بکارگیری سبکهای مختلف، جاذبه بصری نمای خانه تان را اصلاح کنید .
درب قهوه‌ای رنگ از جنس چوب ماهون با طراحی متناسب بسیار زیبا و ماندگار است و شیشه‌های عایق به کار برده شده مطابق با استاندارد‌های لازم برای مصرف بهینه انرژی می‌باشد .با استفاده از برچسب‌های موجود در بازار شماره پلاک تان را بر روی درب بچسبانید ( این شماره‌ها در 3 رنگ به بازار عرضه شده است .

ایجاد فضای سبز در ورودی منزل
با کاشت درخت و درختچه‌های همیشه سبز در گلدان و قرار دادن آن‌ها در ورودی منزلتان، فضای سبز کوچک و با طراوتی ایجاد کنید .کمی خلاقیت خرج کرده و با انتخاب درختچه‌های گوناگون جلوه‌های بصری زیبایی ایجاد کنید. برای هر چه زیباتر شدن فضا قبل از آغاز زمستان تعدادی از این درختچه‌ها را در حیاط خانه تان هم بکارید.

طروات بخشیدن به ورودی کلاسیک
با کمی خلاقیت کاری کنید که ورودی منزلتان جلوه خیره کننده و منحصربفردی پیدا کند. یک راهکار ساده برای ایجاد چنین جلوه‌ای، استفاده از یک قوطی رنگ برای تغییر رنگ درب منزل می‌باشد. به جای استفاده از رنگ‌های معمول که همگان استفاده می‌کنند از رنگ‌های گرم و شاد مثل نارنجی استفاده کرده و جلوه‌ای پر طنین و مملو از شور و هیجان خلق کنید.

لوازم تزیینی سفارشی
از پا دری‌های سنتی صرف نظر کنید و به جایش از یک قالیچه گرد رنگارنگ که مناسب فضای باز باشد استفاده کنید. به منظور تکمیل این پالت رنگ از گلدانهای pvc که هم سبک هستند و هم می‌توان رنگشان کرد و نگهداریشان دردسر خاصی ایجاد نمی‌کند استفاده نمایید.

سبکهای رنگ کاری و پولیش کاری
یک درب فایبر گلاس با روکش طرح چوب ( که قابل رنگ آمیزی می‌باشد )، و یک فریم با روکش آلومینیوم نیاز به نگهداری خاصی ندارد. بر روی شماره پلاک خانه یک رنگ مسی بزنید تا از دور هم قابل مشاهده باشد. در صورتی که ورودی منزلتان طرح خاصی ندارد با استفاده از یک داربست آهنی آماده، یک طرح کوچک فوری بسازید.

تزیین متوازن دو طرف
استفاده از میز تنها مختص حیاط پشتی نیست. این میز برای چیدن گلدانها و یا قرار دادن کیف به هنگام چک کردن صندوق پست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ست‌های جفت و قرار دادن آن‌ها در دو طرف در بسیار خوب است اما برای ایجاد کنتراست و توازن می‌توان از ست‌هایی با ارتفاع و وزن متفاوت بهره جست. برای توضیح بیشتر همان طور که در عکس زیر می‌بینید وزن و ارتفاع گلدان و میز قرار داده شده در دو طرف در کنتراست زیبایی ایجاد کرده است.

جلوه گلخانه‌ای
برای ایجاد جلوه‌های بصری در ورودی منزل الهام گرفتن از طبیعت بسیار انرژی بخش است. رنگ سبز درب و گلدانهای مجسمه مانند در ورودی منزل تان تداعی گر طبیعت و طراوت آن می‌باشد.

ایجاد سبکی متفاوت اما آسان
یک راهکار آسان دیگر برای زیباتر شدن ورودی منزل استفاده از پولیش فوری پلاک‌های درب منزل می‌باشد. برای درج شماره پلاک از شماره‌های فلزی سمباده خورده که بسیار شیک می‌باشند و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است استفاده کنید.

کنتراست خیره کننده
در طراحی این ورودی، رنگ آبی درب، چهارچوب مشکی براق با رنگ سفید شماره‌های مورد استفاده برای درج پلاک و مشعل‌های طلایی به رنگ خورشید، شور و هیجان بسیار خاصی به این طرح سنتی بخشیده است.

ایجاد توازن
ترکیب رنگی گل‌های فصلی و گلدانهایی به رنگ‌های روشن در این ورودی توازن خاصی ایجاد کرده است.

خلوتگاهی جنگلی
در چوبی با رنگ مات که تداعی کننده حال و هوای روستایی بوده جلوه‌ای کلاسیک را به این ورودی بخشیده است. و همچنین پادری پهن شده در جلوی در که شبیه سنگهای نرم رودخانه‌ای می‌باشد جلوه روستایی و جنگلی این ورودی را بیشتر کرده است.

تزیین ورودی بر مبنای بر شخصیت
در صورتی که خانه تان بر مبنای سبک خاصی ساخته شده و با دیدنش، آن سبک خاص در ذهن تداعی می‌شود با خلق یک ورودی منحصربفرد بی درنگ بر جذابیتهای بصری خانه تان می‌افزایید. بدین منظور استفاده از یراقهای آماده برای تزیین ورودی روشی است که هر کسی توانایی پرداخت هزینه‌های آن را دارد .


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت