ایده‌هایی ساده برای زیبایی درکوب‌های خانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

ایده‌هایی ساده برای زیبایی درکوب‌های خانه
با استفاده از رنگ‌های گوناگون و وسایلی مانند آبپاشهای چوبی، چترهای زیبا و تخم‌مرغهای رنگی و… می‌توانید روی در ورودی خانه تزئینات زیبایی انجام دهید و به استقبال مهمانان بروید.
تزئین در ورودی خانه می‌تواند به حال و هوای روزهای زیبای بهاری بیفزاید. در این مطلب با ایده‌هایی ساده و تهیه انواع تاجهای گل و تزئینات حلقه‌آویز آشنا می‌شوید که تهیه لوازم آن بار مالی زیادی هم ندارد.

تاج گل رنگی با تخم‌مرغ
یکی از آسانترین روشها برای درست کردن تاج زیبا برای آویزان کردن به در، استفاده از تخم‌مرغ است. 12 عدد تخم‌مرغ پلاستیکی تهیه کنید و با کمک قلم‌مو روی آن‌ها را طرحهای زیبایی بزنید و به رنگ‌های گوناگون درآورید. همچنین می‌توانید کاغذهای رنگی روی آن‌ها بچسبانید و مدلهای گوناگونی از آن‌ها طراحی کنید. سپس با کمک یک سوزن ابتدا و انتهای تمامی تخم‌مرغها را سوراخ و یک سیم فلزی نازک از آن رد کنید. باید دقت کرد که تمامی تخم‌مرغها از یک طرف وارد سیم شود. بگذارید مقداری از سیم اضافه بماند و روی آن را یک روبان زیبای رنگی بزنید.

آویزی از جنس آب‌پاش
داخل یک آبپاش چوبی را پر از گلهای زیبای طبیعی کنید و سپس چند عدد پوسته تخم‌مرغ را رنگ کنید و داخل آن و در میان گلها بگذارید. بهتر است از گلهای صورتی استفاده شود و برای این که گلها تازه بمانند ساقه هر کدام را در یک پلاستیک پر از آب که در فروشگاههای عرضه گل موجود است قرار دهید.

تاج گل بهاری ساده
گلهای ناز ژاپنی را به فرم یک حلقه گل زیبا درآوردید و به زیبایی خانه خود بیفزایید. این گلها را می‌توانید از گلفروشیها بخرید یا از شکوفه‌ها و برگهای بهاری خشک شده استفاده کنید.

چتری پر از گل روی در ورودی
یک دسته گل لاله صورتی، به همراه برگهای سبز درست کنید و داخل پوسته‌های تخم‌مرغ را پر از نرگس زرد کنید، سپس آن‌ها را داخل یک چتر بسته قرار دهید، به این ترتیب یک گلدان بسیار زیبا درست کرده‌اید. می‌توانید از صنایع دستی مانند لانه پرندگان هم در میان آن‌ها استفاده کنید.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت