آموزش طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های کوچک

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آموزش طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های کوچک
آموزش طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های کوچک

دکوراسیون اتاق خواب با فضایی کوچک
اتاق خوابی کوچک که کلیه عناصر در آن به شکلی مناسب در آن قرار گرفته اند. در این محیط کوچک برای انعکاس انرژی بیشتر از رنگ نارنجی استفاده شده است. رنگ نارنجی محیط را شاد و پرنشاط می‌کند. رنگ نارنجی القا کنندهٔ حس اعتماد به نفس است و در فرد منجر به نگرش مثبت نسبت به محیط اطراف می‌شود. در این اتاق یک کمد با درب کشویی طراحی شده است که انتخاب مناسبی برای یک فضای کوچک است. کمدهایی که دارای درب کشویی هستند به آزادی عمل بیشتر در یک اتاق کوچک کمک می‌کند و فضایی را برای باز و بسته شدن اشغال نمی‌کند.

دکوراسیون اتاق خواب با فضای کوچک
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب هر چه قدر فضا کوچک باشد باز هم می‌توان یک محیط کوچک را به مکانی راحت و امن تبدیل کرد. اگر چه در طراحی این اتاق خواب بعضی از عناصر حذف شده اند و یا بعضی از لوازم درون آن گنجانده نمی‌شود. برای ایجاد نور پردازی در اتاق خواب از کمد‌های دیواری استفاده شده است که از زیر کمد‌ها برای نصب لامپ استفاده شده است که کمک زیادی به ایجاد فضایی روشن می‌کند. از فضای منفی در این اتاق برای قرار دادن بعضی از لوازم در کمد‌های دیواری استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب با بالکن
در دکوراسیون این اتاق خواب آن چه در اولین نظر بسیار به چشم می‌آید این است که با آن که اتاق کوچکی است اما به بهترین شکل از فضا استفاده شده است و به همین دلیل بسیار دلباز می‌باشد. البته باید در نظر داشت که در این اتاق خواب وجود بالکن به تلطیف اتاق کمک شایانی کرده است و در ایجاد روشنایی موثر بوده است. از آن جایی که این اتاق کوچک است سعی شده است تا حد امکان وسایل مورد نیاز در آن گنجاند شود و در کنار آن وسایلی که برای تزئین مناسب باشد و با سلیقهٔ شخصی نیز توجه شده است.

دکوراسیون اتاق خواب با فضای کوچک
در این اتاق خواب کوچک از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شده است و عناصر اصلی و فرعی به خوبی در آن قرار گرفته اند و سعی شده از ازدحام اتاق جلو گیری شود. تختی دو نفره که در ابعاد کوچک برای این اتاق طراحی شده است انتخابی مناسب برای استفاده از فضای کوچک این اتاق می‌باشد. در نهایت توجه به این نکته که یک اتاق روشن به سرزندگی و نشاط روحی فرد کمک می‌کند نیز از دیگر مواردی است که به خوبی رعایت شده است.

دکوراسیون جذاب اتاق خواب با فضای کوچک
در این اتاق خواب بسیار فضا اندک است اما طراحی دکوراسیون آن بسیار زیبا و شیک صورت گرفته است و به شکلی تحسین بر انگیز از فضا برای قرار دادن میز کار و صندلی و تخت استفاده شده است. طراحی دلنشین و جذاب که فرد از آن لذت می‌برد و استفاده از رنگ‌های شاد و که به صورتی ماهرانه از آن‌ها در طراحی کف پوش و رو تختی استفده شده است. در کنار تخت نیز کمدی برای قرار دادن وسایل طراحی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب با فضای کوچک
دراین اتاق خواب به بهترین نحو و با بیشترین کاربری از فضا برای ایجاد یک اتاق راحت و زیبا استفاده شده است. یک کمد کشویی که برای ایجاد فضایی که وسایل و البسه را می‌توان در آن قرار داد بهترین انتخاب برای یک اتاق کوچک و حتی اتاق‌های بزرگ است چرا که مشکل کمبود فضا برای باز وبستن درب‌های دیگر را ندارد و استفاده از طاقچه‌ای پنجره برای ایجاد محلی همچون میز کار از دیگر تمدیداتی است که طراح برای استفاده بهینه از فضا انجام داده است.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت