آهو فرشچی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

آهو فرشچی (به انگلیسی: Ahoo Farshchi) هنرمند ایرانی است.
آهو فرشچی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آهو فرشچی می‌توان به بازیگری در سریال سقوط یک فرشته، سریال از یادها رفته اشاره کرد.

خانم آهو فرشچی در سال 1390 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آهو فرشچی در این سال، بازیگری در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آهو فرشچی بازی در سریال سقوط یک فرشته بوده است. آهو فرشچی سال 1390 سریال سقوط یک فرشته نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهرام بهرامیان همکاری داشته است. آهو فرشچی توانست با بازی در سریال سقوط یک فرشته تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فریبا کوثری، علی سلیمانی، مهرداد صدیقیان و مسعود رایگان بر تجارب او افزود.

آهو فرشچی علاوه‌بر سریال سقوط یک فرشته، سال 1396 در سریال از یادها رفته نیز بازی کرده است. آهو فرشچی این‌بار با بهرام بهرامیان یعنی کارگردان سریال از یادها رفته و هنرمندانی چون حسین یاری، هلیا امامی، رضا یزدانی و مهدی سلوکی همکاری داشت.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت