هایده حسین زاده

Hayedeh Hossein Zadeh

هایده حسین زاده

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، عروسک‌گردان

 معرفی/ بیوگرافی:

هایده حسین‌زاده (به انگلیسی: Hayedeh Hossein Zadeh) هنرمند ایرانی، متولد 1353 در تهران است.

خانم هایده حسین زاده دارای تحصیلات کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی،تهران؛ 1381 است و همچنین همسر سابق رحیم نوروزی بازیگر است.

اجراهای هایده حسین زاده در تئاتر : بازی در نمایش”شناسنامه “ به کارگردانی”افشین جعفری‌خواه “؛ رشت ،تالار سردار جنگل؛ 1375 منشی صحنه در نمایش”زمستان 66“ به کارگردانی”محمد یعقوبی“؛ تهران،تئاتر شهر،تالارشماره2؛ 1377 دستیار کارگردان در نمایش”رقص کاغذ پاره‌ها“ به کارگردانی”محمد یعقوبی“؛ تهران،تئاتر شهر،تالار سایه؛1378 مدیر صحنه در نمایش”پس تا فردا“ به کارگردانی”محمد یعقوبی“؛ تهران،تئاتر شهر،تالار چهارسو؛ 1379 بازی در نمایش”دل سگ “ به کارگردانی”محمد یعقوبی “؛ تهران،تئاتر شهر،تالار چهارسو؛ 1379 عروسک‌گردانی در نمایش”در برج عقرب“ به کارگردانی”مریم کاظمی“؛ جشنواره عروسکی؛ 1379 عروسک‌گردانی در نمایش”پرنیان هفت رنگ“ به کارگردانی”فریبا رئیسی“؛ تهران، تالار هنر؛1380 عروسک‌گردانی در نمایش”مرغ علی‌قلی“ به کارگردانی فریبا رئیسی“؛ تهران، فرهنگسرای انقلاب؛ 1380 عروسک‌گردانی در نمایش”های‌هپلی“به کارگردانی فریبا رئیسی“؛ تهران، فرهنگسرای انقلاب؛ 1380 بازی در نمایش”می‌رم روزنامه بخرم “ به کارگردانی”رحیم نوروزی “؛ تهران،تئاتر شهر،تالار شماره2؛1381 دستیار کارگردان در نمایش”همان همیشگی“ به کارگردانی”ریما رامین‌فر“؛ تهران،تئاتر شهر،تالار سایه؛1381 بازی در نمایش”شما خانومی با مانتوی آبی ندیدید؟ “ به کارگردانی”رحیم نوروزی “؛ تهران،تئاتر شهر،تالارسایه؛ 1384 رحیم نوروزی متولد 7 اَمرداد 1346 در رشت است. همسر اول رحیم نوروزی، خانم هایده حسین زاده بودند که در سریال پس از باران هم نقش زری یکی از خدمتکاران خانهٔ ارباب سالاری رو بازی می‌کردند و دلیل پذیرفتن این نقش رو هم صرفاً دور نبودن از همسرشون اعلام کردند.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت