حسین توشه

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

حسین توشه (به انگلیسی: Hosein Toosheh) هنرمند ایرانی، متولد بیرجند است.

حسین توشه اصالتا جنوبی است. از مهم‌ترین آثار حسین توشه می‌توان به بازیگری در سریال پس از باران، سریال برادر و سریال مامور بدرقه اشاره کرد.

شروع فعالیت
آقای حسین توشه نخستین بار در تلویزیون در سال 1377 در سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی منوچهر شمسایی و بهروز بقایی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پس از باران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین توشه محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون فرهاد بشارتی، پوپک گلدره، مهسا ملاپور و عطیه غبیشاوی توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.
حسین توشه در سال 1379 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حسین توشه در این سال، بازیگری در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

ناخدا جمال در سریال کیمیا
ناخدا جمال شخصیتی است که در میانه‌ ماجرا به دلیل درگیری با یکسری از اتفاقات همراه خانواده پارسا می‌شود.من جنوبی هستم و خوب لهجه، خلق و خوی و رفتارهای یک جنوبی یا ناخدا را می‌شناسم، به همین خاطر هم تمام تلاشم را کرده‌ام، نقشم را بدون هیچ لغزشی و به نحو صحیح ایفا کنم.

• اینستاگرام:
hosein_toosheh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود