گالری و نگارخانه خط سفید

White Line Art Gallery

گالری و نگارخانه خط سفید
تهران/ خیابان ولیعصر/ روبروی جام جم

 درباره/معرفی:

گالری و نگارخانه خط سفید، یکی از گالری‌های شناخته شده ایرانی است که در شهر تهران قرار دارد.

خط سفید بیانگر صداقت و پاکی، امتدادی آشکار و روشن و شفاف
هنر والاست و ارتباط مستقیم هنرهای تجسمی و مخاطب ویژگی برجسته هنرهای بصری است که در بینش مخاطب و انتقال حس و معنا تاثیر مستقیم دارد ودر هویت بخشی روح جامعه اثر گزار می‌باشد .
هنرمندان که سالهای عمرشان را به خلق آثار هنری می‌پردازند از مهمترین طبقه روشنفکر و فرهیخته اند که به غنای فرهنگی کشور می‌افزایند، پس به آنان ارج می‌نهیم و در جهت رشد و غنای فرهنگ و هنر ایران زمین آنان را پاس می‌داریم شان.
گالری خط سفید فضایی برای نمایش و معرفی آثار هنرمندان پیشکسوت، هنرمندان جوان و مستعد به دوستداران هنر است و فضایی متقابل در جهت پیشبرد جنبه‌های اقتصادی هنر و رعایت حقوق هنرمندان با اعتمادی متقابل .
هدف و تلاش گالری خط سفید در عرصه خلاقیت و بیان آثار هنری، تقویت فرهنگ و هنر جامعه، کشف استعدادهای نو، بازشناخت آثار هنرمندان معاصر، فعالیتهای فرهنگی و تبادل افکار و اندیشه‌های هنری می‌باشد

• آدرس:
تهران/ خیابان ولیعصر/ روبروی جام جم/ کوچه پروین/ پلاک 22

• تلفن:
02122045245

• وبسایت:
whitelinegallery.com

• ایمیل:
info@whitelinegallery.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت