ناز عاطفه نوری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

ناز عاطفه نوری (به انگلیسی: Fatemeh Noori) هنرمند ایرانی، متولد تیر ماه 1363 در تهران است.

خانم عاطفه نوری دارای دیپلم هنری در رشته نمایش است. وی با درخشش در سریال دوران سرکشی که در آن نقش یک دختر فراری را داشت خود را در زمینه بازیگری مطرح ساخت. سریال دیگری که در سالهای اخیر موجب محبوبیت بیشتر وی شده است سریال نرگس بود.

او درباره سابقه فعالیت خود می‌گوید: قشنگترین حرفی که درباره بازی ام شنیدم در جشنواره سیما و پس از پخش دوران سرکش بود، یکی از داوران گفت: تو بازی شگفت انگیز را به تلویزیون برگرداندی و تمام داوران از بازی تو شگفت زده بودند، هر چند آن زمان من جایزه‌ای نگرفتم، اما همان یک جمله‌ای که شنیدم یعنی نتیجه دادن تلاشم، فکر کنم، همین یک جمله کافی است که بگویم من نقش‌های چند وجهی را دوست دارم.
بازیگری برای من فرصت تجربه لحظه‌ها و اتفاقاتی است که در زندگی روزمره پیش نمی‌آید و اگر پیش بیاید، باید برایش بهایی بپردازی فصل ازدواج کردن، مادر شدن، زندان رفتن و… یک موضوع در این قرن بیست و یکم جالب است.
ورود من بر عرصه بازیگری با یک اتفاق همراه شد، در هنرستان سوره، تئاتر می‌خواندم و فقط به نوشتن فکر می‌کردم، دستیارهای کمال تبریزی برای گرفتن تست به سوره آمدند، من و چند نفر از دوستانم فقط برای اینکه ببینم تست دادن چگونه است و چه طوری انجام می‌شود رفتیم جلو… این طوری شد که من قبول شدم و در دوران سرکشی بازی کردم.
درحال حاضر جدی‌ترین دغدغه من نوشتن و ساختن است، بازیگری برایم تجربه حساب می‌آید، دوست دارم جدی‌تر به نوشتن بیندیشم، مقاله، فیلم نامه و حتی شعر باید ببینم در کدام بهتر می‌توانم عمل کنم.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت