پریسا صبورنژاد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

پریسا صبوری نژاد یا صبور نژاد (به انگلیسی: Parisa SabourNejhad) هنرمند ایرانی است.

خانم صبورنژاد یکی از بهترین بازیگران جوان تئاتر بوده که برای ایفای نقش سعیده خیاط در سریال شهرزاد انتخاب شد. او تاکنون در تئاترها و نمایشنامه‌های متعددی فعالیت داشته است.

از معروفترین کارهای تئاتر این هنرمند می‌توان به نمایش بریدگی‌ها اشاره نمود. پریسا صبوری نژاد در سال 1394 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

ایشان کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1394 سریال شهرزاد 1 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

ایشان در چندین نمایش و تئاتر بازیهای موفقی از خود به نمایش گذاشته و جایزه بازیگر زن برتر را از چهارمین چشنواره تئاتر نیز گرفته است.

شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی وی بازی در سریال شهرزاد 1 بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری ایشان را باید مدیون اعتماد حسن فتحی باشیم. چرا که اگر حسن فتحی به عنوان کارگردان به پریسا صبوری نژاد برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید ایشان مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

همچنین در سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی نیز بازی کرده است.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت