الهام نامی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده

 معرفی/ بیوگرافی:

الهام نامی (به انگلیسی: Elham Nami) هنرمند ایرانی، متولد 8 اردیبهشت ماه 1368 در تهران است.

خانم الهام نامی به بازی در نقش‌های چند وجهی علاقه بسیار زیادی دارد، دوست ندارد در یک نوع نقش کلیشه شود.

علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز می‌کند و نمایشنامه‌های خوبی به نگارش در آورده است. الهام نامی بازیگر با سابقه و نقش پذیر تئاتر سینما و تلویزیون سالها است در این حوزه ونویسندگی فعالیت می‌کند و سال 1395 در بخش مرور جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بهترین بازیگر را برای نمایش پرسه‌های موازی به دست آورد. جامه دران، وقتی بازمی گشتیم، چراغ‌های ناتمام، کارکثیف تابو، ساعت صفر از جمله کارهای مهم نامی در عرصه بازیگری و نویسندگی هستند.

الهام نامی در این نمایش در قالب سه شخصیت بازی متفاوت و اثر گذاری ارائه کرده است. کاری که سال قبل هم در فیلم چراغ‌های ناتمام با بازی در سه مقطع سنی یک زن به شایستگی انجام داده بود و هم در نمایش پرسه‌های موازی در قالب دو نقش فریبا و نادیا هم به آن پرداخته بود او بازی در فصل سوم سریال شهرزاد نقش همسر دوم هوشنگ را داشت و توانست توانایی‌های خودش را نشان دهد در سال 1396 با سریال نفس گرم به کارگردانی جلیل سامان به بازی پرداخت و در سال 1397 در اخرین کار خود هم بازی سجاد افشاریان و نغمه ارجمند در سریال نجوا است.

• اینستاگرام:
elhamnamii

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت