احمد ایراندوست (دریس)

Ahmad Irandoost (Deris)

احمد ایراندوست (دریس)

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، خواننده و بادیگارد و…

 معرفی/ بیوگرافی:

احمد ایراندوست (دریس) (به انگلیسی: Ahmad Irandoost) هنرمند ایرانی، زاده خرداد ماه سال 1349 در آبادان است.

آقای احمد ایراندوست قبلاً بوکسور بوده که در سال 1368 به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد، پدرش، شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی هم دوره غلامرضا تختی بوده‌است.

او از سن 9 سالگی به خارج از ایران مهاجرت می‌کند و بعد از گذشت 7 سال زندگی در خارج در سن 16 سالگی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران می‌کند برای انجام خدمت سربازی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت می‌پردازند و بعد از اتمام دوره سربازی به امارات سفر می‌کند؛ و حرفه بادیگاردی را انتخاب می‌کند و سرانجام این کار باعث می‌شود در دوبی بادیگارد شیخ محمد حاکم امارات بشود، همچنین در هالیوود نیز محافظ شخصی افرادی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون برن ادامز ملتون جون بوده است. وی علت بازگشتش به ایران را اینگونه بیان می‌کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به این نتیجه رسیده‌اند که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست، این بود که تصمیم گرفتند به ایران بازگردند. وی همچنین در دو فیلم در بالیوود نیز به ایفای نقش پرداخته، در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شده و او هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داده، این اتفاق ورود او به سینمای ایران بود.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت